Ana içeriğe atla

SENİ DURDURAN ŞEY NE (BUNU BAĞIRA BAĞIRA OKU)

 

Seni durduran  şey ne

Okul mu?

Aile mi?

Arkadaşlar mı?

Para mı?

Nedir seni kaygılandıran şey
Yeterince bilgin mi yok?
Yeterince enerjin mi yok?
Neye kaygılandıgını öğrendiğin zaman Yapmak istediklerin için neyle kiminle nasıl savaşman gerektiğini de öğreniyorsun
Ama Beni engelliyorlar.
Ama beni durdurmaya çalışıyorlar.
Seni engeleyenler olacak
Sana yapma diyenler çıkacak
Özelikle senin gibi bakmayan insanalar tarafından eleştirileceksin
Düşünmeyen insanalar tarafından yargılanacaksın
Ama Sen en ufak bir gerçeği fark etiğin Zaman herşeyi farklı göreceksin.

Bir Zafer bedel ödemeden,ter dökmeden kan akıtmadan kazanılmaz.
Sana ne Zor geliyorsa gidip onu yapmalısın




Evet biliyorum güzel olan çoğu şey zor kazanılıyor Hayata istediklerimiz için çaba harcamaktan başka çaremiz yok.Kimse kolay olacak demedi sana kolay olacak
kolay yoldan kazanacaksın diyenlerden kaç kolay olmayacak zor olacak yolculuğu güzel yapanda bu zorluktur.

Başarı Başarı Başarı benim başka çarem yok

Senin Hayalerin için kimse çabalamayacak, Hayalerin ve hedeflerin için sen savaşacaksın.İnan bana kimsenin umurunda değilsin oturduğun o koltuktan kalk  o sana yapamazsın sana nasıl başarısız olacağını anlatan insanların arasından çık Aklından gelecek kaygısını çıkar ve olman gereken kişi Olmak yolunda yürümeye başla.

Başarı Başarı Başarı benim başka çarem yok

İçindeki Bir şey sana sen daha iyilerine layıksın diyor.Ama bugün o içinde oluşan şeyler için Bir adım atmazsan bundan 5-10 sene sonra başkalarının hayatlarına bakıp ben Daha iyisine layıktım diyeceksin.Hangisini seçeceksin istediklerin için mücadele etmeyi mi Yoksa Başkalarının hayatlarına bakıp kendi haline üzülecekmisin.

Başarı Başarı Başarı benim başka çarem yok

Seni durduran şey ne yeterince güçlü mü değilsin, yorgunmusun, yeterince zamanın mı yok o boş dizileri izlemeyi bırak, yeterince paran mı yok o Gereksiz, ihtiyacın olmayan şeyleri almayı bırak bunları bahane etiğin sürece başarman imkansız sadece yap başla ve durma adım adım peşinden git.Seni hiç kimse durduramaz.Hiçbir şey imkansız değildir hayal etiğin herşeyi başarabilirsin.
Dünya bizim oyun alanımız ve biz ne yapmak istiyorsak onu yapabiliriz.

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

İNSAN NEYLE YAŞAR

    İnsan ne için yaşar, İnsanlar temelde Mutlu Olmak için yaşar.Mutluluk kişiden kişiye göre değişir.benim mutluluk tanımım kendim için mutluluk eşittir mücadele ben bir şeyler için mücadele eğitimde daha mutlu oluyorum.Sonuç hepimizi mutlu eder ama sonuca giderken karşılaştığımız zorluklara verdiğimiz mücadele de sonuç kadar bizi mutlu eder.Kimse sizin verdiğiniz mücadeleye bakmaz insanlar genel olarak sizin sonuçlarınıza bakar bu yüzden sonuçlar Bizim için önemlidir.Bahane bulmak adlı blogumdada bu konuya değinmiştim sen istediğin kadar konuş babam zengin değildi,iyi bir şehirde değildim, kız arkadaşım beni aldattı hoca puanımı kırdı bunlar Kimsenin Umurunda değil sizin sonuçlarınız konuşur.Bu yüzden şundan dolayı olmadı Bundan dolayı olmadı şeylerini bir kenara bırakıp mücadele etmeliyiz.Son 50 yılda dünya çok gelişti insanoğlu bir koşuşmanın bir kaosun içine sürüklendi.Bir hızlı yaşam hayatı kaçırma endişesiyle çok çabuk yaşamaya çalışıyor.Boylece hayata çoğu şeyi kaç

BEN KİMİM BU DÜNYADAKİ YERİM NE?

  ÖZEL HAYATIN GİZLİLİĞİNİ İHLAL ETMEK SUÇTUR. Çevremize baktığımız zaman çoğu kişinin Hayali yok ne için yaşadığının farkında bile değil.Ne için varsın sen bu Hayata diyorsun birisine şey işte bir ev alayım bir araba alayım geçinip gideyim diyor.Bir insanın yaşamı Sadece bunlardan ibaret olmamalı.İnsan Kendisine şu soruları sormalı -Ben Kimim? -Bu dünyadaki yerim ne -Ne için varım -Ne yapmak için gönderildim ben Sadece 3.500 maaş alıp ömür boyu bir ev bir araba için 9'dan 5'e Adeta bir hamster çemberinde dönüyormuş gibi yaşamak için mi varız.Hayır ben Buna inanmıyorum Beni bunlara sürüklemelerine,bana bunları Tavsiye etmelerine izin vermem,dinlemem,yapmam.Ben asıl yapmam gereken Neyse varoluş sebebim gönderiliş nedenim neyi gerektiriyorsa onu yapmayı seçiyorum bana dayatılanı değil,benden istenileni değil.Bana nasıl Mutlu olacağımı söyleyen ama kendileri  mutluluğun tanımını bile yapamayan insanların beni manipüle etmelerine İzin Vermem,sizde İzin Vermeyin.

Bunu Okumadan Sakın üniversiteye gitme

 Hepinizin katledilmiş ama daha ölmeyen birer fidansınız ölmeden Kendinizi yeniden doğurmalısınız. Okul balığı, köpeği, yılanı, maymunu Bir araya toplayıp hepsine aynı testi uyguluyor, hepsine ağaca tırmanın diyor.Ağaca tırmanan Maymun kazanıyor, ağaca tırmanamayan balık kaybetmiyor.Nasıl Maymun,balık, birbirinden farklıysa okul sırasındaki Ali, Ayşe Süleyman, Zeynep de birbirinden farklı.Ama Bu öğrencileri aynı kişi aynı şeyleri tekrar tekrar anlatıyor.Süleyman çok farklı Hayaleri, hedefleri olan birisi, Zeynep bambaşka biri oda farklı yetenekleri, Hayaleri olan birisi. Okulda boksör olacak, ressam, tarihçi, müzisyen bilim adamı olacak İnsanları  bir araya topluyorlar hepsine aynı şeyleri öğretiyorlar.Resam olacak adama neden matematik dersi veriyorsun ki Belki matematiğe yeteneği yok şimdi sen. Onu matematik yapamadığı için değerlendirip kendisinin bir Aptal olduğunu düşünmesine çalışmıyorsunda ne yapıyorsun sen benim yeteneğimi katletmiyorsunda ne yapıyorsun ressam olaca