Ana içeriğe atla

Kitap önerisi (ÖZGÜRLÜĞÜN RENGİ MAVİDİR)

 

Kimse özgürlüğün mavisini elimizden alamaz, hiçbir güç hiçbir kudret hiçbir otorite insandan daha üstün değildir yeterki insan Kendi gücünün farkına varabilsin.

Merhaba arkadaşlar size yine güzel bir kitap önerim var.Bu blogtaki kitabımız Gazeteci Cem seymenin kaleminden Özgürlüğün rengi MAVİDİR kitabı.

Bu kitap benim hayatıma pozitif yönde çok etkisi oldu günümüz olaylarını ve geçmişte yaşanmış bazı olayları çok güzel anlatmış cem Seymen kitap daha çok otobiyografi ve kişisel gelişim tarzı diyebilirim ben bu kitaba daha çok uyarıcı kitap diyorum bunun gibi daha birçok uyarıcı kitap var onları da daha sonra sizinle paylaşacağım.

Özgürlüğün rengi MAVİDİR kitabını çoğunuzun seveceğinden eminim kitabın yazarı Cem seymen günümüz olaylarını çok güzel bir şekilde kaleme almış.Gerek Türkiye'nin tarımdaki sorunları olsun gerek covid olsun tamamen günümüz gençlerine hitap eden bir kitap.

Bu kitabı bitirdiğinizde kendinizi bu kitabı okumadan önceki halinizle kıyaslamanızı öneririm.Bakın bakalım sizde neler değişmiş,size neler geçmiş ne kazandırdı bu kitap size

Kendi hayatım açısından söylemem gerekirse tamamen doğru zamanda yazılmış bir kitap,kitap bana çok yol gösterici oldu.Bana neleri yapmam gerektiğini, neleri yapmamam gerektiğini öğreti.Kitabı bazen oturarak,bazende ayakta okudun bazen ağladım,bazende haykırdım.Çünkü kitaptaki çoğu şeyi hissettiklerimle özdeşleştirdim.Sanki biri karşıma geçmiş benimle konuşuyormuşçasına yazılmış bir kitaptı.kitabın yazarı sanki benim söylemek istediklerimi anlıyor ve söylüyordu.

Kitabın yazarı Cem seymen hayata dolu, coşkulu, motivasyonlu bir insan kesinlikle onu takip etmenizi,ondan ilham almanızı tavsiye ediyorum çünkü size kesinlikle İlham verecek yol gösterecek bir insan.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İNSAN NEYLE YAŞAR

    İnsan ne için yaşar, İnsanlar temelde Mutlu Olmak için yaşar.Mutluluk kişiden kişiye göre değişir.benim mutluluk tanımım kendim için mutluluk eşittir mücadele ben bir şeyler için mücadele eğitimde daha mutlu oluyorum.Sonuç hepimizi mutlu eder ama sonuca giderken karşılaştığımız zorluklara verdiğimiz mücadele de sonuç kadar bizi mutlu eder.Kimse sizin verdiğiniz mücadeleye bakmaz insanlar genel olarak sizin sonuçlarınıza bakar bu yüzden sonuçlar Bizim için önemlidir.Bahane bulmak adlı blogumdada bu konuya değinmiştim sen istediğin kadar konuş babam zengin değildi,iyi bir şehirde değildim, kız arkadaşım beni aldattı hoca puanımı kırdı bunlar Kimsenin Umurunda değil sizin sonuçlarınız konuşur.Bu yüzden şundan dolayı olmadı Bundan dolayı olmadı şeylerini bir kenara bırakıp mücadele etmeliyiz.Son 50 yılda dünya çok gelişti insanoğlu bir koşuşmanın bir kaosun içine sürüklendi.Bir hızlı yaşam hayatı kaçırma endişesiyle çok çabuk yaşamaya çalışıyor.Boylece hayata çoğu şeyi kaç

BEN KİMİM BU DÜNYADAKİ YERİM NE?

  ÖZEL HAYATIN GİZLİLİĞİNİ İHLAL ETMEK SUÇTUR. Çevremize baktığımız zaman çoğu kişinin Hayali yok ne için yaşadığının farkında bile değil.Ne için varsın sen bu Hayata diyorsun birisine şey işte bir ev alayım bir araba alayım geçinip gideyim diyor.Bir insanın yaşamı Sadece bunlardan ibaret olmamalı.İnsan Kendisine şu soruları sormalı -Ben Kimim? -Bu dünyadaki yerim ne -Ne için varım -Ne yapmak için gönderildim ben Sadece 3.500 maaş alıp ömür boyu bir ev bir araba için 9'dan 5'e Adeta bir hamster çemberinde dönüyormuş gibi yaşamak için mi varız.Hayır ben Buna inanmıyorum Beni bunlara sürüklemelerine,bana bunları Tavsiye etmelerine izin vermem,dinlemem,yapmam.Ben asıl yapmam gereken Neyse varoluş sebebim gönderiliş nedenim neyi gerektiriyorsa onu yapmayı seçiyorum bana dayatılanı değil,benden istenileni değil.Bana nasıl Mutlu olacağımı söyleyen ama kendileri  mutluluğun tanımını bile yapamayan insanların beni manipüle etmelerine İzin Vermem,sizde İzin Vermeyin.

Bunu Okumadan Sakın üniversiteye gitme

 Hepinizin katledilmiş ama daha ölmeyen birer fidansınız ölmeden Kendinizi yeniden doğurmalısınız. Okul balığı, köpeği, yılanı, maymunu Bir araya toplayıp hepsine aynı testi uyguluyor, hepsine ağaca tırmanın diyor.Ağaca tırmanan Maymun kazanıyor, ağaca tırmanamayan balık kaybetmiyor.Nasıl Maymun,balık, birbirinden farklıysa okul sırasındaki Ali, Ayşe Süleyman, Zeynep de birbirinden farklı.Ama Bu öğrencileri aynı kişi aynı şeyleri tekrar tekrar anlatıyor.Süleyman çok farklı Hayaleri, hedefleri olan birisi, Zeynep bambaşka biri oda farklı yetenekleri, Hayaleri olan birisi. Okulda boksör olacak, ressam, tarihçi, müzisyen bilim adamı olacak İnsanları  bir araya topluyorlar hepsine aynı şeyleri öğretiyorlar.Resam olacak adama neden matematik dersi veriyorsun ki Belki matematiğe yeteneği yok şimdi sen. Onu matematik yapamadığı için değerlendirip kendisinin bir Aptal olduğunu düşünmesine çalışmıyorsunda ne yapıyorsun sen benim yeteneğimi katletmiyorsunda ne yapıyorsun ressam olaca