Ana içeriğe atla

Hazar Gölü Yolunda

 

HHazar Gölü

Burası muhteşem bir yer otubus beni Hazar gölüne giden yolun başında bıraktı ben bir dolmuşa binip gidebilirdim ama hazara giden 3-4 km yolu yürümek istedim iyiki de öyle yapmışım yol boyunca o güzel havayı içime çektim yolda yürürken bir kayısı ağacına rastladım hemen kolları sıvadım ve ağaca çıktım ve başladım kayısıları yemeye derken yanımda birlikte gelen bir amca aynı yere gitiğimiz için o yolda dolmuş bekliyordu ben ise ağaçta kayısı yiyordum.5 dk sonra bir dolmuş geldi ama dolmuş bizi bir kilometre bile öteye götürmedi çünkü yollarımız ayrılıyordu dolmuştan iner inmez hemen bir traktör amcayla yanımıza yanaştı atladık traktöre traktörun  gideceği yerde durduk amcayla da yollarımız ayrıldı artık kaldım tek başıma az kalmıştı yürümeye devam ettim biraz ilerledikten sonra şimdide bir araba durdu beni gideceğim yere kadar bıraktı amcayla teyze beni bıraktıkları için teşekkür ederim ama seni gideceğin yere kadar bırakalım dediklerinde içimden siz nerden çıktınız ne güzel yürüyordum bu güzel yeri.Başka zaman olsa hiç düşünmeden atlarım.‌Sonunda Hazar gölüne varabildim ilk iş kalacağım kamp alanını bulmak biraz arasamda buldum kamp alanına girer girmez beni çok sevecen ve tatlı bir amca karşıladı sağolsun bana çok yardımcı oldu Bir dahakine gitigimde gene amacanın yanına uğramayı ihmal etmem.kendisine amca buralarda yemek yiyebileceğim bir yer varmı diye sordum kendisi bana öğrencimisin evlat Evet dedim bak dedi öğrenci kısmı dilenci kısmıdır ben bilirim öğrencinin parası yoktur o yüzden sen boşuna çok para harcama yemeğe Zaten bir günlük kalacaksın al biraz domates, peynir,zeytin ben de ne diyim amca çok haklı tamam dedim.Aldım bir şeyler yemeği de yedikten sonra hemen göle yüzmeye gitim yolda giderken kahvede oturan amcalar çağırdı biraz sohbet ettik konuştuk sonra ben göle hareket ettim.Göl Adeta bir deniz gibiydi suda biraz yüzer sonra biraz dinlendikten sonra tekrar yüzerdim sonra gene.Su çok güzeldi gölde balık tutmaya gelenler bile vardı hata balıkların fotoğraflarını da çektim fotoğrafı aşağı koyarım.Gölden dönüş zamanı gelmişti,ağır adımlarla şarkı dinleyerek dönüyordum kamp alanına yolda Tatlıca tatlı alıp öyle yürümeye devam ettim.kamp alanında da kayısı ve diğerinin adı neydi Kürtçe de mıjmıjık diyoruz kayısıya benziyor o da.neyse o iki meyveden ağaçlar vardı ben dururmuyum hiç hemencecik başladım koparmaya ve yemeye.akşam güzel bir uykundan sonra gitme zamanı gelmişti gene ana yolun Oraya geldim gelirken rastladığım ağaçtan gene kayısı toplayıp çantama koydum yolda yerim diye bu maceranın da sonuna geldik siz bu yazıyı okurken ben başka yerlerde başka insanlarla birlikte olacağım görüşürüz kendinize iyi bakın.


Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

BEN KİMİM BU DÜNYADAKİ YERİM NE?

  ÖZEL HAYATIN GİZLİLİĞİNİ İHLAL ETMEK SUÇTUR. Çevremize baktığımız zaman çoğu kişinin Hayali yok ne için yaşadığının farkında bile değil.Ne için varsın sen bu Hayata diyorsun birisine şey işte bir ev alayım bir araba alayım geçinip gideyim diyor.Bir insanın yaşamı Sadece bunlardan ibaret olmamalı.İnsan Kendisine şu soruları sormalı -Ben Kimim? -Bu dünyadaki yerim ne -Ne için varım -Ne yapmak için gönderildim ben Sadece 3.500 maaş alıp ömür boyu bir ev bir araba için 9'dan 5'e Adeta bir hamster çemberinde dönüyormuş gibi yaşamak için mi varız.Hayır ben Buna inanmıyorum Beni bunlara sürüklemelerine,bana bunları Tavsiye etmelerine izin vermem,dinlemem,yapmam.Ben asıl yapmam gereken Neyse varoluş sebebim gönderiliş nedenim neyi gerektiriyorsa onu yapmayı seçiyorum bana dayatılanı değil,benden istenileni değil.Bana nasıl Mutlu olacağımı söyleyen ama kendileri  mutluluğun tanımını bile yapamayan insanların beni manipüle etmelerine İzin Vermem,sizde İzin Vermeyin.

İNSAN NEYLE YAŞAR

    İnsan ne için yaşar, İnsanlar temelde Mutlu Olmak için yaşar.Mutluluk kişiden kişiye göre değişir.benim mutluluk tanımım kendim için mutluluk eşittir mücadele ben bir şeyler için mücadele eğitimde daha mutlu oluyorum.Sonuç hepimizi mutlu eder ama sonuca giderken karşılaştığımız zorluklara verdiğimiz mücadele de sonuç kadar bizi mutlu eder.Kimse sizin verdiğiniz mücadeleye bakmaz insanlar genel olarak sizin sonuçlarınıza bakar bu yüzden sonuçlar Bizim için önemlidir.Bahane bulmak adlı blogumdada bu konuya değinmiştim sen istediğin kadar konuş babam zengin değildi,iyi bir şehirde değildim, kız arkadaşım beni aldattı hoca puanımı kırdı bunlar Kimsenin Umurunda değil sizin sonuçlarınız konuşur.Bu yüzden şundan dolayı olmadı Bundan dolayı olmadı şeylerini bir kenara bırakıp mücadele etmeliyiz.Son 50 yılda dünya çok gelişti insanoğlu bir koşuşmanın bir kaosun içine sürüklendi.Bir hızlı yaşam hayatı kaçırma endişesiyle çok çabuk yaşamaya çalışıyor.Boylece hayata çoğu şeyi kaç

Bunu Okumadan Sakın üniversiteye gitme

 Hepinizin katledilmiş ama daha ölmeyen birer fidansınız ölmeden Kendinizi yeniden doğurmalısınız. Okul balığı, köpeği, yılanı, maymunu Bir araya toplayıp hepsine aynı testi uyguluyor, hepsine ağaca tırmanın diyor.Ağaca tırmanan Maymun kazanıyor, ağaca tırmanamayan balık kaybetmiyor.Nasıl Maymun,balık, birbirinden farklıysa okul sırasındaki Ali, Ayşe Süleyman, Zeynep de birbirinden farklı.Ama Bu öğrencileri aynı kişi aynı şeyleri tekrar tekrar anlatıyor.Süleyman çok farklı Hayaleri, hedefleri olan birisi, Zeynep bambaşka biri oda farklı yetenekleri, Hayaleri olan birisi. Okulda boksör olacak, ressam, tarihçi, müzisyen bilim adamı olacak İnsanları  bir araya topluyorlar hepsine aynı şeyleri öğretiyorlar.Resam olacak adama neden matematik dersi veriyorsun ki Belki matematiğe yeteneği yok şimdi sen. Onu matematik yapamadığı için değerlendirip kendisinin bir Aptal olduğunu düşünmesine çalışmıyorsunda ne yapıyorsun sen benim yeteneğimi katletmiyorsunda ne yapıyorsun ressam olaca