Ana içeriğe atla

Zamanınız değerli zamanınızın değerini bilin

 Başlamak için doğru zamanı bekleme doğru zaman sen başladığın zamandır

Herkesin günde 24 saati var benimde 24 saatim var sokaktaki köpeğinde.Bu yüzden zamanınızı doğru ve verimli bir şekilde kullanmanızı öğrenin.Ben bu işi yapıyorum ama bu iş benim özumdeki kişiyi yansıtıyor mu acaba içimdeki başarı Potansiyeli ve yeteneği olan "Beni" engeliyor olabilir mi? Zamanınızı doğru yerde ve doğru insanlarla geçirirseniz içinizdeki başarı dışarıya çıkacaktır.Zamanınızı doğru kullanmak ve zamanınızı neyle harcadığınız çok önemli çünkü akıp giden her bir Saniye geri gelmiyor.işten atılmışsındır yeni bir iş bulursun paranı kaybetmişsindir gene kazanırsın ama zaman geri gelmiyor.Bu yüzden zamanın değerini bilmek lazım.

Size bir şey katmayan size eski zamanın eski bilgileriyle tavsiyelerde bulunan insanlarla zaman geçirirseniz, Onlar gibi olursunuz.İnsan en yakın 5 arkadaşının ortalamasıdır.Eğer beş tane çalışkan İnsanla takılırsanız 6.'sı siz olursunuz,5 tane zeki insanla takılırsanız 6.'sı siz olursunuz, 5 tane Zengin insanla takılırsanız 6.'sı siz olursunuz.Ama eğer siz 5 tane Aptala takılırsanız inanın bana 6.sı siz olursunuz.

Peki siz gün içerisinde en çok kiminle görüşüyorsunuz.Ne izliyorsunuz,Ne okuyorsunuz,kimleri takip ediyorsunuz, Hangi 5 kişiden ilham alıyorsunuz

TD.jakes:"Eşsizliğinizi yok saydığınız vakit cesarete ihtiyacınız Kalmaz."

Geleceğinizi siz belirlemezsiniz onu bugün yaptığınız şeyler belirleyecek.Eğer sen bugün   geleceğini etkileyecek olan şeylerin farkındaysan ve ona rağmen hayatında iyi bir şeyler Yapmıyorsan, kendini geliştirmiyorsan,risk almıyorsan,korkuyorsan
Sonrada şunun oğlu Süleyman çok şanslı demiyeceksin,Şans denen şey çok çalışmayla Ortaya çıkar.Sen Kendi geleceğini etkileyecek şeyleri bilipte onları Yapmıyorsan
Sen Kendini öldürüyorsun.Yaşıyor olabilirsin ama yürüyen bir cesetsin,Sadece gömülmeyi bekliyorsun.Nasıl olsa biz öleceğiz,biz bir şeyler yapmayalım, boş boş gezelim,kızlarla takılalım, zamanımızı oyun oynayarak harcayalım demek:
"SAKAT İNSAN KAFA YAPISIDIR"
Ancak kafası sakat olan biri böyle düşünür.Böyle düşünen insanlar A noktasından B noktasına varamadan yolun çeyreğinde pes ederler.Sonrada bu yolu geçen başarılı insanları kınarlar.Şuna bak bir şut atıyor milyonlar kazanıyor,bir şarkı söylüyor milyonlar kazanıyor,bir twit atıyor milyonlar kazanıyor derler.Sen at o şutu sen kazan,sen söyle şarkıyı,sen o twiti atacak kadar Kendini geliştirir sen yap seni durduran ne


Kendini geliştirmeyip Başkasının binasına taş atmak sana bir şey katmayacak,seni yüceltmeyecek.Zamanımızın çoğunda özgürüz kimse bize Bizim istemediğimiz Bir şeyi yaptıramaz.Bu Kadar zaman özgürlüğümüz varken çoğumuz bu zamanını kendisi için değil'de bir başkası için harcıyor.Hayata gelip borç içinde yaşamak çok kolay bunu toplumun Dayattığı sistemin köleleri yapar.Yarın öbür gün keşke dememek için hayatında bir şeyleri değiştir.Bugün başla bir adım at günler geçtikçe neden daha önce başlamadığın için kendine kızmaya başlayacaksın.Bir Tavsiye vereyimi kendinize kızmayın bu sizi daha da yavaşlatır.Bir şeylerin farkına vardığınızda dahada geç kalmadan hemen harekete geç.Her gün kendini bir adım daha ileriye taşıdığında daha fazlasını yapmaya istekli olacaksın.Engeler karşınıza çıktığında bile gözünüz korkmayacak çünkü yaptıklarınız ve başardıklarınız karşısında engeler o kadar küçük görünür ki onları aşmanız daha kolay olur.


Düşüncelerinizi yorumlar bölümünde bekliyorum hepsini okuyacağım değerli dostlar ❤️👈


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BEN KİMİM BU DÜNYADAKİ YERİM NE?

  ÖZEL HAYATIN GİZLİLİĞİNİ İHLAL ETMEK SUÇTUR. Çevremize baktığımız zaman çoğu kişinin Hayali yok ne için yaşadığının farkında bile değil.Ne için varsın sen bu Hayata diyorsun birisine şey işte bir ev alayım bir araba alayım geçinip gideyim diyor.Bir insanın yaşamı Sadece bunlardan ibaret olmamalı.İnsan Kendisine şu soruları sormalı -Ben Kimim? -Bu dünyadaki yerim ne -Ne için varım -Ne yapmak için gönderildim ben Sadece 3.500 maaş alıp ömür boyu bir ev bir araba için 9'dan 5'e Adeta bir hamster çemberinde dönüyormuş gibi yaşamak için mi varız.Hayır ben Buna inanmıyorum Beni bunlara sürüklemelerine,bana bunları Tavsiye etmelerine izin vermem,dinlemem,yapmam.Ben asıl yapmam gereken Neyse varoluş sebebim gönderiliş nedenim neyi gerektiriyorsa onu yapmayı seçiyorum bana dayatılanı değil,benden istenileni değil.Bana nasıl Mutlu olacağımı söyleyen ama kendileri  mutluluğun tanımını bile yapamayan insanların beni manipüle etmelerine İzin Vermem,sizde İzin Vermeyin.

İNSAN NEYLE YAŞAR

    İnsan ne için yaşar, İnsanlar temelde Mutlu Olmak için yaşar.Mutluluk kişiden kişiye göre değişir.benim mutluluk tanımım kendim için mutluluk eşittir mücadele ben bir şeyler için mücadele eğitimde daha mutlu oluyorum.Sonuç hepimizi mutlu eder ama sonuca giderken karşılaştığımız zorluklara verdiğimiz mücadele de sonuç kadar bizi mutlu eder.Kimse sizin verdiğiniz mücadeleye bakmaz insanlar genel olarak sizin sonuçlarınıza bakar bu yüzden sonuçlar Bizim için önemlidir.Bahane bulmak adlı blogumdada bu konuya değinmiştim sen istediğin kadar konuş babam zengin değildi,iyi bir şehirde değildim, kız arkadaşım beni aldattı hoca puanımı kırdı bunlar Kimsenin Umurunda değil sizin sonuçlarınız konuşur.Bu yüzden şundan dolayı olmadı Bundan dolayı olmadı şeylerini bir kenara bırakıp mücadele etmeliyiz.Son 50 yılda dünya çok gelişti insanoğlu bir koşuşmanın bir kaosun içine sürüklendi.Bir hızlı yaşam hayatı kaçırma endişesiyle çok çabuk yaşamaya çalışıyor.Boylece hayata çoğu şeyi kaç

Bunu Okumadan Sakın üniversiteye gitme

 Hepinizin katledilmiş ama daha ölmeyen birer fidansınız ölmeden Kendinizi yeniden doğurmalısınız. Okul balığı, köpeği, yılanı, maymunu Bir araya toplayıp hepsine aynı testi uyguluyor, hepsine ağaca tırmanın diyor.Ağaca tırmanan Maymun kazanıyor, ağaca tırmanamayan balık kaybetmiyor.Nasıl Maymun,balık, birbirinden farklıysa okul sırasındaki Ali, Ayşe Süleyman, Zeynep de birbirinden farklı.Ama Bu öğrencileri aynı kişi aynı şeyleri tekrar tekrar anlatıyor.Süleyman çok farklı Hayaleri, hedefleri olan birisi, Zeynep bambaşka biri oda farklı yetenekleri, Hayaleri olan birisi. Okulda boksör olacak, ressam, tarihçi, müzisyen bilim adamı olacak İnsanları  bir araya topluyorlar hepsine aynı şeyleri öğretiyorlar.Resam olacak adama neden matematik dersi veriyorsun ki Belki matematiğe yeteneği yok şimdi sen. Onu matematik yapamadığı için değerlendirip kendisinin bir Aptal olduğunu düşünmesine çalışmıyorsunda ne yapıyorsun sen benim yeteneğimi katletmiyorsunda ne yapıyorsun ressam olaca