Ana içeriğe atla

Sizi umursamayan insanları hayatınızdan çıkarın (önce cefa sonra sefa)

        Sahip olmak istediklerinin bedelini öde

 Sizi umursamayan insanları hayatınızdan çıkarın sana değer vermeyen,seni Sadece bir işi olduğunda hatırlayan çıkarı olmadığı sürece seninle dostluk kurmayanları hayat çemberinin ta dışına en dışına çıkar.Bazı İnsanlara istediklerini kolayca vermemelisin ya da onlara gerektiğinden fazla Zaman vermemelisin.Başkalarını önemseme sürecinde kendinizi kaybetmeyin sizin herhangi bir bakıma ihtiyacınız yokmuş gibi aşırıya kaçmayın.Çünkü siz karşınızdaki insana istediği her şeyi verdiğinizde, zamanınızı,yada kendinizle ilgili herşeyi anlattığınızda bu insan artık sizi değersiz biri Gibi görmeye başlayacak.Sizi cepte gibi görmeye başlar haa Ahmet'i Ahmet cepte gibi umursamazlar sizi, nasıl olsa istediğim zaman Ahmet'e ulaşıyorum istediğim her şeyi bana veriyor, istediklerimi bana söylüyor der.Böyle insanları hayatınızdan çıkarın, kendinizle ilgili şeyleri anlatmakta dikkat edin.Biz insanlar çok duygusal varlıklarız tanımadığımız birinin bize söylediği en Ufak bir iltifata bile hemen çok duygusalaşıp etkileşime geçeriz, samimi olur kendimizle ilgili çok şey anlatırız.Bu durum Özel Olarak kızlarda daha çoktur erkeklerde daha çoktur diye bir tabirde bulunamam göreceli bir durumdur bu kişiden kişiye değişebilir.Ama böyle durumlarda dikkat etmeniz gereken şey hiç tanımadığınız insanlara hemencecik size söylediği birkaç kelimede öyle hayatınızla ilgili herşeyi ortaya dökmemeniz.Çünkü kimin nasıl bir insan olduğunu bilemezsiniz.

Karşındaki insan iyi mi yada kötü mü size birşey yapacakmı yoksa sizinle dostmu olacak Bilemezsiniz.Bu insanlar anlattığınız şeyleri sizin üzmek için veya Kendi çıkarları doğrultusunda kullanabilir.Ya da bir bakmışsınız yeni bir dost kazanmışsınız ve bu dost sizinle ilgili konulardaki sırlarınızı Korur size saygı gösterir, değer verir.Böyle bir insan gördüğünüzde nasıl olsa bu benim cebimde ne zaman istesem ona ulaşabilirim demek yerine böyle insanları kaybetmeyin sizde onlara değer verin.Çünkü kötülük geçici iyilik kalıcıdır.yok sayıp görmezden geldiğiniz insanlar Sizinle hep dost olarak kalmak isterler.Ama öbür tarafta sizi sömüren sizinle ilgili olan sırları çıkarları doğrultusunda kullanan insanlar istediklerini elde ettiklerinde sizden uzaklaşırlar.Çünkü istediğini elde etmişlerdir.Ve artık siz onun gözünde Yok hükmündesinizdir.Değersiz bir nesne gibi görür sizi, sıradan biri olarak görmeye başlar, ta ki gene Size ihtiyacı olana kadar.

Böyle İnsanlar parazit gibidir sizi sömürdükçe sömürür.Bunlardan kurtulmadıkça hayat enerjiniz sönmeye başlar.Etrafınızı sizi seven,size değer veren insanlarla donatığınız zaman hayat enerjiniz hep daha yükseklerde olur, Kendinizi daha Mutlu ve hevesli hissedersiniz.

Peki ben nasıl kurtulacağım bu insanlardan çok basit bir yolu var.Kendinizi onlardan yavaş yavaş Uzak tutun, aradıklarında size ulaşamasınlar, istediklerini hemen Vermeyin,ulaşılamayan olun, kendinizle ilgili herşeyi anlatmayın sadece bilmeleri gereken kadarını anlatın.Duygusalsanız kendinizi ortaya dökmeyi çok seven birisiyseniz böyle bir şey olacağını hissettiğiniz zaman hoşçakal diyip oradan uzaklaşın.Zamanla bu insan size daha fazla değer vermeye başlayacak.Çünkü istediklerini hemen elde edememişlerdir ve size kolayca ulaşamamıştır,siz onlar için zor ulaşılan değerli görünürsünüz.Siz böyle davrandıkça bu insanlar size zarar veremeyecektir.Sizi bir kağıt gibi kullanıp Sonrada buruşturup atamayacaklar.

Ülkemizdeki İnsanlar kolay olan şeyleri çok sever.Mesela Google da kolay yazar yazmaz karşınıza kolay yoldan para kazanmak çıkar.Çünkü bizim insanımız rahata, kolaya düşkün.İstiyorki ben bir şey yapmayayım ama birşeyler kazanayım.Yok öyle mücadele etmeden,emek vermeden istemek.Bir şeyler elde etmek istiyorsan önce cefasını çekeceksin,sonra sefasını süreceksin.Yok öyle armut piş ağzıma düş,yok öyle 3 kuruşa 5 köfte bu Hayata bir şeyler için emek vermeden hiçbir şey kazanılmaz.

Güzel bir vücuda mı sahip Olmak istiyorsun alacaksın halteri eline kaldıracaksın zengin mi olmak istiyorsun PRİCE'nı ödeyeceksin.(bedel)

İngilizceyi mi öğrenmek istiyorsun paşalar gibi çalışacaksın,o kızı mı seviyorsun gidip adam gibi benimle çıkar mısın diyeceksin.Korkmak, ATALET li olmak harekete geçmemek seni yıpratır, yavaşlatır geriye götürür.Kimse başarı merdivenlerini eleri cebinde çıkmadı.Bedel ödediler.Şunu düşünmenizi istiyorum şuan dünyanın en Zengin adamaları mark zuckemberg,jef bezos,Elon Musk,warren buffet,bil gates Sizce bu adamlar öyle bir anda mı Ortaya çıkıp zengin oldular hayır,onlar bugün oldukları kişinin bedelini ödediler.



Şöyle bir söz vardır:


"PAY THE PRİCE TODAY SO YOU CAN ANY PAY PRİCE TOMOROW"


Anlamı ise şu şekilde bugün geleceğin için bedel ödeki yarın gelecekte her türlü bedeli ödeyebilesin.Eğer sen bugün geleceğin için bedel ödemiyorsan,Bir şeyler Yapmıyorsan yarın öbür gün Ahmet çok şanslıydı, Ayşe torpile kazandı, Mehmet'in amcası zengindi demiyeceksin.Çünkü onlar bugün sahip olduklarının bedelini ödediler.Eğer ki sende gelecekte istediğin yaşama kavuşmak istiyorsan Bir şeylerden feragat etmesini öğreneceksin.(uykundan, zamanından,gereksiz dostluklar dan,Televizyona ayırdığın zamandan telefondan)

ÖNCE CEFA SONRA SEFA 


Yorumlarınızı bekliyorum ❤️👈

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BEN KİMİM BU DÜNYADAKİ YERİM NE?

  ÖZEL HAYATIN GİZLİLİĞİNİ İHLAL ETMEK SUÇTUR. Çevremize baktığımız zaman çoğu kişinin Hayali yok ne için yaşadığının farkında bile değil.Ne için varsın sen bu Hayata diyorsun birisine şey işte bir ev alayım bir araba alayım geçinip gideyim diyor.Bir insanın yaşamı Sadece bunlardan ibaret olmamalı.İnsan Kendisine şu soruları sormalı -Ben Kimim? -Bu dünyadaki yerim ne -Ne için varım -Ne yapmak için gönderildim ben Sadece 3.500 maaş alıp ömür boyu bir ev bir araba için 9'dan 5'e Adeta bir hamster çemberinde dönüyormuş gibi yaşamak için mi varız.Hayır ben Buna inanmıyorum Beni bunlara sürüklemelerine,bana bunları Tavsiye etmelerine izin vermem,dinlemem,yapmam.Ben asıl yapmam gereken Neyse varoluş sebebim gönderiliş nedenim neyi gerektiriyorsa onu yapmayı seçiyorum bana dayatılanı değil,benden istenileni değil.Bana nasıl Mutlu olacağımı söyleyen ama kendileri  mutluluğun tanımını bile yapamayan insanların beni manipüle etmelerine İzin Vermem,sizde İzin Vermeyin.

İNSAN NEYLE YAŞAR

    İnsan ne için yaşar, İnsanlar temelde Mutlu Olmak için yaşar.Mutluluk kişiden kişiye göre değişir.benim mutluluk tanımım kendim için mutluluk eşittir mücadele ben bir şeyler için mücadele eğitimde daha mutlu oluyorum.Sonuç hepimizi mutlu eder ama sonuca giderken karşılaştığımız zorluklara verdiğimiz mücadele de sonuç kadar bizi mutlu eder.Kimse sizin verdiğiniz mücadeleye bakmaz insanlar genel olarak sizin sonuçlarınıza bakar bu yüzden sonuçlar Bizim için önemlidir.Bahane bulmak adlı blogumdada bu konuya değinmiştim sen istediğin kadar konuş babam zengin değildi,iyi bir şehirde değildim, kız arkadaşım beni aldattı hoca puanımı kırdı bunlar Kimsenin Umurunda değil sizin sonuçlarınız konuşur.Bu yüzden şundan dolayı olmadı Bundan dolayı olmadı şeylerini bir kenara bırakıp mücadele etmeliyiz.Son 50 yılda dünya çok gelişti insanoğlu bir koşuşmanın bir kaosun içine sürüklendi.Bir hızlı yaşam hayatı kaçırma endişesiyle çok çabuk yaşamaya çalışıyor.Boylece hayata çoğu şeyi kaç

Bunu Okumadan Sakın üniversiteye gitme

 Hepinizin katledilmiş ama daha ölmeyen birer fidansınız ölmeden Kendinizi yeniden doğurmalısınız. Okul balığı, köpeği, yılanı, maymunu Bir araya toplayıp hepsine aynı testi uyguluyor, hepsine ağaca tırmanın diyor.Ağaca tırmanan Maymun kazanıyor, ağaca tırmanamayan balık kaybetmiyor.Nasıl Maymun,balık, birbirinden farklıysa okul sırasındaki Ali, Ayşe Süleyman, Zeynep de birbirinden farklı.Ama Bu öğrencileri aynı kişi aynı şeyleri tekrar tekrar anlatıyor.Süleyman çok farklı Hayaleri, hedefleri olan birisi, Zeynep bambaşka biri oda farklı yetenekleri, Hayaleri olan birisi. Okulda boksör olacak, ressam, tarihçi, müzisyen bilim adamı olacak İnsanları  bir araya topluyorlar hepsine aynı şeyleri öğretiyorlar.Resam olacak adama neden matematik dersi veriyorsun ki Belki matematiğe yeteneği yok şimdi sen. Onu matematik yapamadığı için değerlendirip kendisinin bir Aptal olduğunu düşünmesine çalışmıyorsunda ne yapıyorsun sen benim yeteneğimi katletmiyorsunda ne yapıyorsun ressam olaca