Ana içeriğe atla

Narsist İnsanlar(Düşmanına Aşık Olmak)

Neden demek için Kendini bu insanlar koru


Bizi üzen insanları iyi tanımamız gerekir.Çünkü bunların arasında bize ciddi derecede Zarar verenler Olabilir.Kendimizi bunlardan korumamız Gerekir Biz kendimizi onlardan korkmadığımız zaman daha fazla zarar görürüz.Narsist İnsanlar kendilerine Aşıktırlar.Kendilerini herkesten özel herkesten güzel görürler.Narsist insan karşındaki insanın acı çekmesini aldırmaz veya umursamaz.Narsist İnsanlar kendilerinden daha iyi seviyedeki İnsanlara daha saygılı davranırlar.Çünkü bu insanlardan çıkar beklentileri vardır.Onlardan birşeyler almaya çalışır ama Kendi seviyesinin altındaki İnsanlara zarar verir ve onları takmazlar.Onları kullanır sanki Onlar onun emirlerini yerine getirmek için doğmuş gibidir.Bu insanlar istedikleri olmayınca çok çabuk agresifleşirler ve insanları çıkarları doğrultusunda nasıl kullanacaklarını iyi bilirler.


İnsanlar narsistlere aşık olma ve onlara saygı gösterme eğilimindedir.Onlarında istedikleri budur,narsistler size ne zamana kadar ilgi gösterirler biliyormusunuz.Sizden istediklerini elde edene kadar.İstediğini aldığı zaman artık sen onun gözünde Yok hükmündesindir.Narsist İnsanlar kendilerine karşı tepki gösteren insanlarla tartışmayı çok severler.Bu yüzden narsist İnsanlarla tartışmak onlara değil size zarar verir.Onlar kendi başarılarını abartarak konuşmaktan keyif alırlar,ve siz kendi başarılarınızdan bahsettiğinizde sizi küçümser ve umursamazlar,sizin moralinizi bozarlar.

Narsist İnsanlara duygularınızı, sırlarınızı açmamanızı öneririm çünkü yarın öbür gün bu insanlar bu özelliklerinizi sizin alehinize kullanabilir.Narsist insanların amacı sizden bir şeyler koparmaktır.Bu sizin paranız,ününüz,mal varlığınız olabilir.Bunları elde ettikleri Zaman sizden uzaklaşırlar.Elde edemedileri zaman sizin gibi başka birisini bulup sizi bırakırlar.sonra onu da bırakıp bir başkasının peşine düşerler bu böyle Devam eder.




Birilerine niye dememek için onların gerçek yüzünü görmeye çalış.(Davut bağlan)

Size tavsiyem çıkarları peşinden koşan insanlardan uzak durun ve Size çok zarar vermeden onlardan kurtulun.Onları hemen farketmek zor olur.Çünkü kendini bir rüyada gibi hissedersin,gözlerin ondan başka kimseyi görmez.Siz bu insanlar için bir av gibisiniz,sizi avlayana kadar size karşı çok ilgilidirler Size Sevgi gösterirler.Ama işler siz kapana girdikten sonra değişir, Unutmayın onlardan kurtulmadığınız sürece üzülen ve kaybeden taraf siz olursunuz,onların umurunda bile olmazsınız.Onlar bir sonraki avlarının peşine düşerler.Bu konuyu hafife almayın hepsi yaşanmış olaylardır.Bu yüzden sadece kendi hatalarınızdan değil başkalarının hatalarından da başkalarının başarılarından da ders alın.Çünkü Hayat sadece kendi hatalarınızdan ders çıkaracak kadar uzun değil ve her insan ölecek yaştadır


Böyle insanları nasıl unuturum diyorsanız size şunları soyleyim:Bunların gerçek yüzünü 

Gördüğünüz zaman çok çabuk unutacaksınız böyle biri varmıydı diyeceksiniz."Çünkü insan bir kere gerçeği gördümü artık hiç kimse onun gözünü kör edemez.Kendinizi korumanın en önemli yolu gerçekleri görmeye çalışmaktır.Umrım gerçeği görebilmek hepinize nasip olur.Allah hepinize başta ben olmak üzere Zorluk versin.Çünkü İnsanın ancak zorluklar karşısına çıktığı zaman karekteri ortaya çıkar.İnsanlar zorlukları gördüğünde gözleri açılmaya ve bir şeylerin farkına varmaya başlar.
Kendinize iyie bakın Esen kalın

Düşüncelerinizi yorumlara bekliyorum ❤️👈


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BEN KİMİM BU DÜNYADAKİ YERİM NE?

  ÖZEL HAYATIN GİZLİLİĞİNİ İHLAL ETMEK SUÇTUR. Çevremize baktığımız zaman çoğu kişinin Hayali yok ne için yaşadığının farkında bile değil.Ne için varsın sen bu Hayata diyorsun birisine şey işte bir ev alayım bir araba alayım geçinip gideyim diyor.Bir insanın yaşamı Sadece bunlardan ibaret olmamalı.İnsan Kendisine şu soruları sormalı -Ben Kimim? -Bu dünyadaki yerim ne -Ne için varım -Ne yapmak için gönderildim ben Sadece 3.500 maaş alıp ömür boyu bir ev bir araba için 9'dan 5'e Adeta bir hamster çemberinde dönüyormuş gibi yaşamak için mi varız.Hayır ben Buna inanmıyorum Beni bunlara sürüklemelerine,bana bunları Tavsiye etmelerine izin vermem,dinlemem,yapmam.Ben asıl yapmam gereken Neyse varoluş sebebim gönderiliş nedenim neyi gerektiriyorsa onu yapmayı seçiyorum bana dayatılanı değil,benden istenileni değil.Bana nasıl Mutlu olacağımı söyleyen ama kendileri  mutluluğun tanımını bile yapamayan insanların beni manipüle etmelerine İzin Vermem,sizde İzin Vermeyin.

İNSAN NEYLE YAŞAR

    İnsan ne için yaşar, İnsanlar temelde Mutlu Olmak için yaşar.Mutluluk kişiden kişiye göre değişir.benim mutluluk tanımım kendim için mutluluk eşittir mücadele ben bir şeyler için mücadele eğitimde daha mutlu oluyorum.Sonuç hepimizi mutlu eder ama sonuca giderken karşılaştığımız zorluklara verdiğimiz mücadele de sonuç kadar bizi mutlu eder.Kimse sizin verdiğiniz mücadeleye bakmaz insanlar genel olarak sizin sonuçlarınıza bakar bu yüzden sonuçlar Bizim için önemlidir.Bahane bulmak adlı blogumdada bu konuya değinmiştim sen istediğin kadar konuş babam zengin değildi,iyi bir şehirde değildim, kız arkadaşım beni aldattı hoca puanımı kırdı bunlar Kimsenin Umurunda değil sizin sonuçlarınız konuşur.Bu yüzden şundan dolayı olmadı Bundan dolayı olmadı şeylerini bir kenara bırakıp mücadele etmeliyiz.Son 50 yılda dünya çok gelişti insanoğlu bir koşuşmanın bir kaosun içine sürüklendi.Bir hızlı yaşam hayatı kaçırma endişesiyle çok çabuk yaşamaya çalışıyor.Boylece hayata çoğu şeyi kaç

Bunu Okumadan Sakın üniversiteye gitme

 Hepinizin katledilmiş ama daha ölmeyen birer fidansınız ölmeden Kendinizi yeniden doğurmalısınız. Okul balığı, köpeği, yılanı, maymunu Bir araya toplayıp hepsine aynı testi uyguluyor, hepsine ağaca tırmanın diyor.Ağaca tırmanan Maymun kazanıyor, ağaca tırmanamayan balık kaybetmiyor.Nasıl Maymun,balık, birbirinden farklıysa okul sırasındaki Ali, Ayşe Süleyman, Zeynep de birbirinden farklı.Ama Bu öğrencileri aynı kişi aynı şeyleri tekrar tekrar anlatıyor.Süleyman çok farklı Hayaleri, hedefleri olan birisi, Zeynep bambaşka biri oda farklı yetenekleri, Hayaleri olan birisi. Okulda boksör olacak, ressam, tarihçi, müzisyen bilim adamı olacak İnsanları  bir araya topluyorlar hepsine aynı şeyleri öğretiyorlar.Resam olacak adama neden matematik dersi veriyorsun ki Belki matematiğe yeteneği yok şimdi sen. Onu matematik yapamadığı için değerlendirip kendisinin bir Aptal olduğunu düşünmesine çalışmıyorsunda ne yapıyorsun sen benim yeteneğimi katletmiyorsunda ne yapıyorsun ressam olaca