Ana içeriğe atla

Motivasyonuzun bitiği zamanlar olacak? Ne yapmalıyım?

          Mücadele ruhuna Güven, onu koru,

                         ona Sahip çık

Hata yapmaktan korkma,hayata çok yorulacaksın,yere düşeceksin, başarısız olacaksın,çamura gömüleceksin.Eğer kalkmıyorsan çamurun içinden işte o zaman hayat senin için daha zor olcak yere düştüğünüzde değil yerden kalkmadığınızda yenilirsiniz.Çoğu insan 20'li yaşlarda ölüyor sadece yere gömülmeyi bekliyor.Neden mi çoğu kişinin ona söylediği yapılamaz sözlerini taktığı için onların kendilerine olan güvensizliklerini dinleyip kendilerinin yapamayacaklarını düşünmüşlerdir.Dene bir kere yenil,bir kere daha dene,iki kere daha dene ilk denemeden vazgeçmek Olmak istediğin kişiden vazgeçmek demektir.İnsanların "yapılamaz"sözlerini duymayın.Doktorlar usain bolt'un o kadar mesafeyi o sürede aşamayacağını söylüyorlardı.Ama usain bolt onlara imkansız diye bir şey olmadığını gösterdi, Çünkü hiçbir şey imkansız değildir.Eğer bir şeye inanmıyorsanız hiç başlamayın.Beyninizle gördüğünüzü gözünüzle de görmelisiniz.

Eğer hedeflerinizde basketbol oynamak yoksa İnsanlar sen basketbol oynamasını bilmiyorsun dediklerinde Kendini üzme çünkü senin öyle bir hedefin yoksa insanlardan gelen negatif sözler için kendini üzme.Sen onların negatif enerjilerini alıp güce,çalışmaya dönüştür.Dünyaya gelip Bir ev alıp borç içinde yaşamak çok kolay bunu sıradan insanlar yapar.Siz ne bırakacaksınız sizin iziniz ne olacak,sizden geriye ne kalacak,kendinizden nasıl bahsedilmesini istiyorsunuz? İnsanların %90'ı hedefleri için çalışmıyor %1'lik kısmı Hayalerini gerçekleştiriyor.senin %1'lik şansın var yapmadığın şeyleri yaparsan %1'lik kısım %100'e dönüşür.%90'lık kısım çalışmıyor konfor alanından çıkma Cesareti göstermiyorlar.

"Hayata yenilenler yenildiklerinde vazgeçnlerdir ama hayata kazananlar ise kazanana kadar yenilemeye devam edenlerdir".  (Davut bağlan)


Motivasyonumun bitiği zamanlar oluyor,gücüm yok gibi,Bir kenara,bir köşeye sıkışmış gibi hissediyorum.Ama her zaman içimdeki güce güvendim,o mücadele ruhuna.Hayalerim için verdiğim mücadeleyi kaybetmemeye çalışıyorum.

Şu hepiniz için geçerli Arabanızı kaybetmekten korkmayın,evinizi, paranızı kaybetmekten korkmayın HAYALERİNİZ için verdiğiniz o Mücadele ruhunu kaybettiniz gün öldüğünüz gündür,Hayalerinizi satığınız gündür.Zor zamanlarımda motivasyonumun bitiği zamanlarda hep disiplinime güvendim.Motivasyonunuza değil disiplinize güvenin,her gün düzenli olarak yaptığınız şeylere güvenin.Motivasyon sen bir işi yaptığında o işi daha büyük bir heyecanla yapmanı sağlar.Ama disiplin ne hissettiğin farkedilmeksizin sizin o işi yapmaya devam etmenizdir.


Bir kere sıkı çalıştınız mı ve bunu bir alışkanlık haline getirdiniz mi artık o sizin için 

Kolay bir iş hâline gelir.Ama Arada çalıştığınız zaman o iş size bir eziyet gibi gelecektir.Başlamanız lazım bugün yapacağınız çalışmalar yarını belirleyecek tek şey.Ne kadar istediğinizi bilmiyorsunuz daha fazla potansiyeliniz var yorulduğunuz da bile gücünüzün %40'ı ile çalışırsınız.Uyuyarak Nereye Kadar gelebilir bir insan uyuyarak hedeflerinizi gerçekleştirebilirmisiniz.

"Ben senin benden daha fazla çalışmana izin vermiyecem,sende Başkalarının senden daha çok çalışmalarına İzin Verme."

Din,dil,ırk,para, bunları Bahane olarak kullanırsanız hep yenilirsiniz.yenilenler hep yenilir,ama yenenler ise hep yeniyor.

Düşüncelerinizi yorumlar bölümüne yazabilirsiniz okuyacağım değerli dostlar ❤️👈


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BEN KİMİM BU DÜNYADAKİ YERİM NE?

  ÖZEL HAYATIN GİZLİLİĞİNİ İHLAL ETMEK SUÇTUR. Çevremize baktığımız zaman çoğu kişinin Hayali yok ne için yaşadığının farkında bile değil.Ne için varsın sen bu Hayata diyorsun birisine şey işte bir ev alayım bir araba alayım geçinip gideyim diyor.Bir insanın yaşamı Sadece bunlardan ibaret olmamalı.İnsan Kendisine şu soruları sormalı -Ben Kimim? -Bu dünyadaki yerim ne -Ne için varım -Ne yapmak için gönderildim ben Sadece 3.500 maaş alıp ömür boyu bir ev bir araba için 9'dan 5'e Adeta bir hamster çemberinde dönüyormuş gibi yaşamak için mi varız.Hayır ben Buna inanmıyorum Beni bunlara sürüklemelerine,bana bunları Tavsiye etmelerine izin vermem,dinlemem,yapmam.Ben asıl yapmam gereken Neyse varoluş sebebim gönderiliş nedenim neyi gerektiriyorsa onu yapmayı seçiyorum bana dayatılanı değil,benden istenileni değil.Bana nasıl Mutlu olacağımı söyleyen ama kendileri  mutluluğun tanımını bile yapamayan insanların beni manipüle etmelerine İzin Vermem,sizde İzin Vermeyin.

İNSAN NEYLE YAŞAR

    İnsan ne için yaşar, İnsanlar temelde Mutlu Olmak için yaşar.Mutluluk kişiden kişiye göre değişir.benim mutluluk tanımım kendim için mutluluk eşittir mücadele ben bir şeyler için mücadele eğitimde daha mutlu oluyorum.Sonuç hepimizi mutlu eder ama sonuca giderken karşılaştığımız zorluklara verdiğimiz mücadele de sonuç kadar bizi mutlu eder.Kimse sizin verdiğiniz mücadeleye bakmaz insanlar genel olarak sizin sonuçlarınıza bakar bu yüzden sonuçlar Bizim için önemlidir.Bahane bulmak adlı blogumdada bu konuya değinmiştim sen istediğin kadar konuş babam zengin değildi,iyi bir şehirde değildim, kız arkadaşım beni aldattı hoca puanımı kırdı bunlar Kimsenin Umurunda değil sizin sonuçlarınız konuşur.Bu yüzden şundan dolayı olmadı Bundan dolayı olmadı şeylerini bir kenara bırakıp mücadele etmeliyiz.Son 50 yılda dünya çok gelişti insanoğlu bir koşuşmanın bir kaosun içine sürüklendi.Bir hızlı yaşam hayatı kaçırma endişesiyle çok çabuk yaşamaya çalışıyor.Boylece hayata çoğu şeyi kaç

Bunu Okumadan Sakın üniversiteye gitme

 Hepinizin katledilmiş ama daha ölmeyen birer fidansınız ölmeden Kendinizi yeniden doğurmalısınız. Okul balığı, köpeği, yılanı, maymunu Bir araya toplayıp hepsine aynı testi uyguluyor, hepsine ağaca tırmanın diyor.Ağaca tırmanan Maymun kazanıyor, ağaca tırmanamayan balık kaybetmiyor.Nasıl Maymun,balık, birbirinden farklıysa okul sırasındaki Ali, Ayşe Süleyman, Zeynep de birbirinden farklı.Ama Bu öğrencileri aynı kişi aynı şeyleri tekrar tekrar anlatıyor.Süleyman çok farklı Hayaleri, hedefleri olan birisi, Zeynep bambaşka biri oda farklı yetenekleri, Hayaleri olan birisi. Okulda boksör olacak, ressam, tarihçi, müzisyen bilim adamı olacak İnsanları  bir araya topluyorlar hepsine aynı şeyleri öğretiyorlar.Resam olacak adama neden matematik dersi veriyorsun ki Belki matematiğe yeteneği yok şimdi sen. Onu matematik yapamadığı için değerlendirip kendisinin bir Aptal olduğunu düşünmesine çalışmıyorsunda ne yapıyorsun sen benim yeteneğimi katletmiyorsunda ne yapıyorsun ressam olaca