Ana içeriğe atla

ÖZÜNE SAYGI GÖSTER ,KENDİNİ SEV ,KENDİN İÇİN BİR ŞEYLER YAP

 Kendinizi bulmadan aşık olmayın önce Kendinizi sevin herşeyinizle.Sen kendini sevmezsen karşındaki kız seni neden sevsinki.kendini sevmeyen kendine değer vermeyen bir insanı neden sevsin ki. bir İnsan için kendilerini,hayatlarını başkaları mahveden İnsanlar var. Soruyorsunuz bu İnsanlara Kendini seviyormusun diye diyorlarki ben onu kendimden çok seviyorum.sıkıntıda burda zaten sen kendini sevmiyorsan Kendinle barışık değilsen kız neden seni sevsin.ya kardeşim sen kendini sevmiyorsun sen kendini sevmeyen kendi için birşeyler yapmayan bir insanı severmisin.

Zamanınızı ve enerjinizi size değer vermeyen , İnsanlarla değil sizi sırf siz olduğunuz için seven insanlarla birlikte olun.Çıkarları peşinde koşan insanlarla boşuna zamanınızı enerjinizi harcamayın.

İnanın bana tecrübelerimden bir kitap yazarım size 

"KİMSENİN UMURUNDA DEĞİLSİNİZ"

Bunun için kimseyle zamanınızı kaybetmeyin kendinize özünüze bakın ve kendinize şu soruyu sorun:Ben ne yapıyorum Ali Ayşe Davut Ahmet Mehmet şuan bu yazıyı okuyan kişi her kimsen sana sesleniyorum özüne saygı göster.


kendin için birşeyler yap senin verdiğin değeri Haketmeyen İnsanlar için kendini yok saymanın hiçbir anlamı yok.Hayat ne zaman değişmeye başlıyor biliyormusunuz?Bu Hayata KİMSENİN size Bir Şey veremeyeceğini anladığın an.Yok annem beni sevmediği için bir başarı elde edemedim.yok kız arkadaşım bana destek çıkmadığı için başarılı olmadım,yok arkadaşlarım bana engel oluyorlar bunun için başarılı olmadım.Bunlar "KİMSENİN" umurunda değil.

Bu hayata 10 yıl sonra da senle olacak tek kişi yine sensin.Diğer İnsanlardan bir şey beklemeyi bırakıp kendinden birşeyler beklemeye başladığın zaman hayatında bir şeyler değişmeye başlıyor.

Kendinle barışık olmayabilirsin,tipini beğenmiyor olabilirsin,boyunu, saçının rengini,kilonu, beğenmiyorsundur.Ama Bir Şeyler başarmak için kendinle barışık Olmak ve kendini sevmen şart.Sen kendini sevmiyorsan Ahmet niye seni sevsin.Sen bu adımı ya da kadını sevmiyorsan.(kendini)

Ali Ayşe niye sevsin.


Seni aldatığında da o zaman Beni niye aldatı deme.

"SEN KENDİNİ SEVMİYORSAN O NİYE SENİ SEVSİN"

Sen olsan sende kendini sevmezdin.Kadınlar kendilerini güvende hissetmek isterler.Eğer sen kendini yok sayıyorsan,kendine güvenmiyorsan,Kız seni niye sevsin güzel kardeşim.senin elinde olmayan şeyler için kendini uzmene hiç gerek yok.Sen böyle yaratılmışsın.Kilolu, kısa ya da uzun veya sivilceli Ama kendini böyle Sev kendinizi boynuzla, kilonuzla,sivilcenizle sevin.Elinde olmayan şeyler için isyan etmek Kendine Zarar vermek,kendini başkalarıyla kıyaslamak hiçbir şeyi değiştirmez.Annenizi babanızı doğduğunuz şehri siz seçmediniz.

Ana hayatınızı güzel geçirmek için çalışmak istediklerinizi ulaşmak için bedel ödemek sizin elinizde.iyi bir hayat yaşamayı siz seçebilirsiniz.Ben insanın kendi eliyle çizdiği kadere inanıyorum.Hayatınızı kendi elinizle en iyi şekilde de yaşayabilirsiniz.En kötü şekilde de.

"KORKU HAYALERİNİZİ ÖLDÜRÜR"

konfor alanından çıkıp bir şekilde Hayata saldırmanız gerekiyor yaşamak istedikleriniz için.


Sen yeni bir dil öğrenmeye korkuyorsan,sen araştırmaya öğrenmeye korkuyorsan,O kıza gidip benle çıkarmısın demeye korkuyorsan.Sen hiçbir şey başaramazsın.İleride yapmak istediğiniz şey sizi bulduğunda o şey için hazır olmanız gerekiyor.Kedinizi onun için hazırlamalısınız.onun için geliştirmek işiniz kendinizi.en önemlisi Hiçkimseyi kendinizden özünüzden üstün tutmayın.şunu unutma:"SEN BU HAYATA BİR ŞEYLER BAŞARMAK İÇİN GELDİN."başkaları için kendi özünü unutup onlar için onların kölesiymişsin gibi davranma.Çıkarları peşinden koşan insanlar için Kendini unutursan,yarın kesinlikle çok sert bir kayaya   

Çarpacaksın.Etrafına bakacaksın bu insan benim herşeyimi almış bende bana ait olan hiçbir şey bırakmamış.En önemli olan benim özümün farkına varmamı engellemiş diyeceksin.Bunu için çok geç olmadan şuan kendini kime beğendirme ye Kimin için zamanını harcıyorsan,bırak ve kendin için Bir şeyler yap.şunun söylemesem ićimde kalacak "SEN KENDİN İÇİN BİR ŞEYLER YAPMAZSAN KİMSE SENİN İÇİN BİRŞEY YAPMAYACAK" buna herkes dahil.

Yorumlarınızı bekliyorum hepsini okuyacağım değerli dostlarım kendinize iyi bakın.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BEN KİMİM BU DÜNYADAKİ YERİM NE?

  ÖZEL HAYATIN GİZLİLİĞİNİ İHLAL ETMEK SUÇTUR. Çevremize baktığımız zaman çoğu kişinin Hayali yok ne için yaşadığının farkında bile değil.Ne için varsın sen bu Hayata diyorsun birisine şey işte bir ev alayım bir araba alayım geçinip gideyim diyor.Bir insanın yaşamı Sadece bunlardan ibaret olmamalı.İnsan Kendisine şu soruları sormalı -Ben Kimim? -Bu dünyadaki yerim ne -Ne için varım -Ne yapmak için gönderildim ben Sadece 3.500 maaş alıp ömür boyu bir ev bir araba için 9'dan 5'e Adeta bir hamster çemberinde dönüyormuş gibi yaşamak için mi varız.Hayır ben Buna inanmıyorum Beni bunlara sürüklemelerine,bana bunları Tavsiye etmelerine izin vermem,dinlemem,yapmam.Ben asıl yapmam gereken Neyse varoluş sebebim gönderiliş nedenim neyi gerektiriyorsa onu yapmayı seçiyorum bana dayatılanı değil,benden istenileni değil.Bana nasıl Mutlu olacağımı söyleyen ama kendileri  mutluluğun tanımını bile yapamayan insanların beni manipüle etmelerine İzin Vermem,sizde İzin Vermeyin.

İNSAN NEYLE YAŞAR

    İnsan ne için yaşar, İnsanlar temelde Mutlu Olmak için yaşar.Mutluluk kişiden kişiye göre değişir.benim mutluluk tanımım kendim için mutluluk eşittir mücadele ben bir şeyler için mücadele eğitimde daha mutlu oluyorum.Sonuç hepimizi mutlu eder ama sonuca giderken karşılaştığımız zorluklara verdiğimiz mücadele de sonuç kadar bizi mutlu eder.Kimse sizin verdiğiniz mücadeleye bakmaz insanlar genel olarak sizin sonuçlarınıza bakar bu yüzden sonuçlar Bizim için önemlidir.Bahane bulmak adlı blogumdada bu konuya değinmiştim sen istediğin kadar konuş babam zengin değildi,iyi bir şehirde değildim, kız arkadaşım beni aldattı hoca puanımı kırdı bunlar Kimsenin Umurunda değil sizin sonuçlarınız konuşur.Bu yüzden şundan dolayı olmadı Bundan dolayı olmadı şeylerini bir kenara bırakıp mücadele etmeliyiz.Son 50 yılda dünya çok gelişti insanoğlu bir koşuşmanın bir kaosun içine sürüklendi.Bir hızlı yaşam hayatı kaçırma endişesiyle çok çabuk yaşamaya çalışıyor.Boylece hayata çoğu şeyi kaç

Bunu Okumadan Sakın üniversiteye gitme

 Hepinizin katledilmiş ama daha ölmeyen birer fidansınız ölmeden Kendinizi yeniden doğurmalısınız. Okul balığı, köpeği, yılanı, maymunu Bir araya toplayıp hepsine aynı testi uyguluyor, hepsine ağaca tırmanın diyor.Ağaca tırmanan Maymun kazanıyor, ağaca tırmanamayan balık kaybetmiyor.Nasıl Maymun,balık, birbirinden farklıysa okul sırasındaki Ali, Ayşe Süleyman, Zeynep de birbirinden farklı.Ama Bu öğrencileri aynı kişi aynı şeyleri tekrar tekrar anlatıyor.Süleyman çok farklı Hayaleri, hedefleri olan birisi, Zeynep bambaşka biri oda farklı yetenekleri, Hayaleri olan birisi. Okulda boksör olacak, ressam, tarihçi, müzisyen bilim adamı olacak İnsanları  bir araya topluyorlar hepsine aynı şeyleri öğretiyorlar.Resam olacak adama neden matematik dersi veriyorsun ki Belki matematiğe yeteneği yok şimdi sen. Onu matematik yapamadığı için değerlendirip kendisinin bir Aptal olduğunu düşünmesine çalışmıyorsunda ne yapıyorsun sen benim yeteneğimi katletmiyorsunda ne yapıyorsun ressam olaca