Ana içeriğe atla

OKULUN DAYATTIĞI APTALAŞTIRMA SİSTEMİ SUSTURMA, ZAYIFLATMA SİSTEMİ

 

Okular Bütün farklı İnsanlardan tek tip Bir birey çıkarmaya çalışır Okulun Tek amacı Budur.Ben resam olacam Hayır,sen 10 saat matematik dersi alacaksın çünkü önce senin yeteneklerini köreltip seni sistemin kölesi yapmalıyız ki bize ittaat et ses çıkarma, sorgulama,yargılama Arkadaşım ben şarkıcı olmak istiyorum. Hayır,sen kimya çözeceksin çözemez sen seni üniversite göndermem.Herkesi belli bir kalıba sokmaya çalışıyorlar.

Okulun bizi çalışma hayatına hazırlaması Gerekiyor.Ama çalışma hayatı hakkında hiçbir şey öğretmiyorlar.Gençler okullardan mezun oluyorlar daha vergi nedir?fon nedir?Forex, temettü nedir? Bunlar hakkında hiçbir bilgisi yok.Ama süper derecede test çözüyorlar.Ama çok iyi matematik çözüyorlar.Öylemi bravo o zaman bize böylemi 2023'te dünyanın ilk 10 ekonomisi içerisine gireceksiniz.Bırakın ilk 10'u ilk 20'dahi göremezsiniz böyle Dewam ederseniz.hiç mesafe kat edemezsiniz.

"OKUL BİZE PARA KAZANDIRMAK İÇİN VAR AMA PARA HAKKINDA HİÇBİR ŞEY ÖĞRETMİYOR,DEMEK Kİ NEYMİŞ SEN KENDİNİ FİNANSAL OLARAK EĞİTECEKSİN, DOĞRU İNSANLARI DİNLEYECEKSİN, DOĞRU İNSANLARI TAKİP EDECEKSİN, DOĞRU İNSANLARIN KİTAPLARINI OKUYACAKSIN, DOĞRU İNSANLARLA VAKİT GEÇİRECEKSİN.


Okulun toplumun Dayattığı herkesin seçtiği Aynı meslekleri bir hedef olarak görmeyin.onları hayalerinize ve hedeflerinize giden yolda bir basamak olarak görün.
Kendinizi yeteneğinizi kısıtlayan daha doğru dürüst size bir şey  bile öğretmden tonlarca sayfalarca ödev veren ne için ödev verdiğini bile bilmeyen Sadece slaytı anlatan hocalar için gençliğinizi mahvetmeyin.
Sadece cumartesi Pazar tatil yazın  3 ay tatil için öğretmenliği seçen sözde öğretmenler için kendinizi yıpratmayın.
Öğretmenlik "Kutsal" bir meslektir.Hz Ali'nin de söylediği gibi:
"Bana bir harf öğretenin kırk yıl kölesi olurum."


Öğretmenlik Kutsal bir meslektir.Bazı insanlar gerçekten öğretmen olmak istiyorlar

Onlara bir diyeceğim yok.Ama %90'lık kesim ya başka bölüm kazanamıyor.Ya da hafta sonu tatil, yazın tatil diye öğretmenliği seçiyorlar.Size şöyle bir anımı anlatmak istiyorum üniversitese 1 . Sınıf ilk dönem derse gireceğiz online ders ama hocaları hiç dinlemiyorum umurunda bile değiler.ders varken spor yapıyorum(🏋️)telefonda hoca bıdı vıdı Ders anlatıyor ben kenarda spor yapıyorum benim Umurunda değil
peki Neden: Çünkü hoca dersi başlatıyor koyuyor kafasını masaya bizden haberi yok slayta olanların aynısını bize anlatıyor ya da kitapta ne varsa aynısını,Slayt kapansa kariyeri bitecek farkında değiler.Hele birde kafasını masaya koyup Sanki kendisi için öğrenciler anlamasın onun hiçbir şey bilmediğini anlatıyorlar.🤣 Neyse Gül'ün diye yazmıyorum.Bir şeylerin farkına varın diye yazıyorum.
online ders ekranın kenarına öğrencilerin soruları düşüyor hoca Oraya bakmıyor bile sadece bir tanesimi böyle peki hayır hepsi böyle,bir okulda bütün insanlar aynı olurmu oluyormuş şaşırmıyorum nede olsa hedefleri tek tipleştirmek.


Slaytı kapatın bize bildiklerinizi anlatın hocam?Ben slaytan ibaretim Slayt olmadan anlatamam ki
Mademki slaytakini anlatacaksın sen ne diye hoca oldun Slayt bendede var
"OKULLARIN DEVRİ BİTTİ"
Eski zamanlarda yaşamıyoruz.Öyle eskisi Gibi Bilgiye ulaşmak çok zor değil.istediğimiz.bilgiye çok kolayca ulaşabiliyoruz.hemde çok daha detaylı biçimde.youtube Google da istediğiniz herşeye ulaşabilirsiniz.Artık devir Ben Kendim bilgiye ulaşabiliyorum devri.
YouTube internet büyüktür okuldan kendinizi kendilerini aldıkları diplomayla bir halt sanan hocalar için gecelerce mahvetmeyin
Diploma'nın hiçbir önemi yok.Diploma devri 80'larda 90'larda kaldı.insanlar artık sizin gelişiminize göre sizi işe alıyorlar. Sen çalış çalış diploma al sonunda iş bulama Aaaa diploma bir işe yaramıyormuş Evet, kardeşim bir işe yaramıyor sen Kendini geliştireceksin sen kendine yatırım yapacaksın.

Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz düşüncelerinizi yorumlar bölümünde yazabilirsiniz.yorumlarınızı Okuyor Olcam ve herkesin düşüncelerine dinleyeceğim düşüncelerinizi bekliyorum.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BEN KİMİM BU DÜNYADAKİ YERİM NE?

  ÖZEL HAYATIN GİZLİLİĞİNİ İHLAL ETMEK SUÇTUR. Çevremize baktığımız zaman çoğu kişinin Hayali yok ne için yaşadığının farkında bile değil.Ne için varsın sen bu Hayata diyorsun birisine şey işte bir ev alayım bir araba alayım geçinip gideyim diyor.Bir insanın yaşamı Sadece bunlardan ibaret olmamalı.İnsan Kendisine şu soruları sormalı -Ben Kimim? -Bu dünyadaki yerim ne -Ne için varım -Ne yapmak için gönderildim ben Sadece 3.500 maaş alıp ömür boyu bir ev bir araba için 9'dan 5'e Adeta bir hamster çemberinde dönüyormuş gibi yaşamak için mi varız.Hayır ben Buna inanmıyorum Beni bunlara sürüklemelerine,bana bunları Tavsiye etmelerine izin vermem,dinlemem,yapmam.Ben asıl yapmam gereken Neyse varoluş sebebim gönderiliş nedenim neyi gerektiriyorsa onu yapmayı seçiyorum bana dayatılanı değil,benden istenileni değil.Bana nasıl Mutlu olacağımı söyleyen ama kendileri  mutluluğun tanımını bile yapamayan insanların beni manipüle etmelerine İzin Vermem,sizde İzin Vermeyin.

İNSAN NEYLE YAŞAR

    İnsan ne için yaşar, İnsanlar temelde Mutlu Olmak için yaşar.Mutluluk kişiden kişiye göre değişir.benim mutluluk tanımım kendim için mutluluk eşittir mücadele ben bir şeyler için mücadele eğitimde daha mutlu oluyorum.Sonuç hepimizi mutlu eder ama sonuca giderken karşılaştığımız zorluklara verdiğimiz mücadele de sonuç kadar bizi mutlu eder.Kimse sizin verdiğiniz mücadeleye bakmaz insanlar genel olarak sizin sonuçlarınıza bakar bu yüzden sonuçlar Bizim için önemlidir.Bahane bulmak adlı blogumdada bu konuya değinmiştim sen istediğin kadar konuş babam zengin değildi,iyi bir şehirde değildim, kız arkadaşım beni aldattı hoca puanımı kırdı bunlar Kimsenin Umurunda değil sizin sonuçlarınız konuşur.Bu yüzden şundan dolayı olmadı Bundan dolayı olmadı şeylerini bir kenara bırakıp mücadele etmeliyiz.Son 50 yılda dünya çok gelişti insanoğlu bir koşuşmanın bir kaosun içine sürüklendi.Bir hızlı yaşam hayatı kaçırma endişesiyle çok çabuk yaşamaya çalışıyor.Boylece hayata çoğu şeyi kaç

Bunu Okumadan Sakın üniversiteye gitme

 Hepinizin katledilmiş ama daha ölmeyen birer fidansınız ölmeden Kendinizi yeniden doğurmalısınız. Okul balığı, köpeği, yılanı, maymunu Bir araya toplayıp hepsine aynı testi uyguluyor, hepsine ağaca tırmanın diyor.Ağaca tırmanan Maymun kazanıyor, ağaca tırmanamayan balık kaybetmiyor.Nasıl Maymun,balık, birbirinden farklıysa okul sırasındaki Ali, Ayşe Süleyman, Zeynep de birbirinden farklı.Ama Bu öğrencileri aynı kişi aynı şeyleri tekrar tekrar anlatıyor.Süleyman çok farklı Hayaleri, hedefleri olan birisi, Zeynep bambaşka biri oda farklı yetenekleri, Hayaleri olan birisi. Okulda boksör olacak, ressam, tarihçi, müzisyen bilim adamı olacak İnsanları  bir araya topluyorlar hepsine aynı şeyleri öğretiyorlar.Resam olacak adama neden matematik dersi veriyorsun ki Belki matematiğe yeteneği yok şimdi sen. Onu matematik yapamadığı için değerlendirip kendisinin bir Aptal olduğunu düşünmesine çalışmıyorsunda ne yapıyorsun sen benim yeteneğimi katletmiyorsunda ne yapıyorsun ressam olaca