Ana içeriğe atla

DENEMEMEYİ Mİ KABUL EDERSİNİZ YOKSA YENİLMEYİ Mİ?

              DENEMEKTEN ASLA VAZGEÇME

DENEMEMEYİ Mİ  KABUL EDERSİNİZ YOKSA YENİLMEYİ Mİ?

Nasıl olacağını bilmiyorum ama düşünebildiğim her türlü yolu deneyeceğim.Başarmak için denemekten asla vazgeçmeyin.Karşınıza çıkan ilk tümsekte vazgeçmek aslında Olmak istediğiniz insandan vazgeçmek demektir.

İnsanlar size başarısızlığı öğretiyorlar başarısızlık doğuştan Gelmez sonradan öğrenilir.Neyseki sonradan öğrendiğiniz bir şeyden kurtulabilirsiniz.İnsanlar bir kere deniyorlar olmayınca da vazgeçiyorlar.Sonra da size şöyle diyorlar:Ben Yaptım olmadı sende deneme olmaz diyerek sizin deneme direncinizi kırmaya çalışırlar.sizin deneme hevesinizi öldürüyorlar.Sen neden bir yenilgiyi 10 yenilgiye çıkarmıyorsun.

Ahmete Mehmete bakıp onlar yapamadı bende Yapamam diyorsan sana şunu söyleyeyim:Zaten Ahmet Mehmete bir iki kez denedikten sonra vazgeçti.Sen bu yenilgilerinin artırsana.Edisonun şöyle bir sözü vardır: başarısız denemeleri ne Kadar yaşarsanız başarılı olanlara o kadar yaklaşırsınız.harry Potter 13 . Denemeden sonra yayınlanmıştır kimse yayınlamayı Kabul etmedi.Eğer Harry Potter'ın yazarı ilk denemeden vazgeçseydi,kimse benim kitabımı yayınlamıyor deseydi şuan dünyada en çok okunan kitabı olurmuydu. Ya da Steve jobs Apple nin kurucusu yaptıkları bilgisayarı üretmeleri için birçok şirketle görüştü ama kimse kabul etmedi.kendisi herşeyini satarak evinin garajında bir şirket kurdu (Apple)şuanda Apple'ın değeri ne kadar biliyormusunuz  2 trilyon dolar milyar dolar demiyorum.milyardan da fazla.


peki Steve jobs'ın görupte Herkesin göremediği şey neydi?toplumda Steve jobs gibi  ileriyi görebilen düşünen insanlar  Başkaları tarafından eleştirilirler, yargılanırlar,inanmazlar onlara.Ama hep bu insanlar kazanır Nedenmi? Çünkü denemekten asla vazgeçmezler.

hayata denemekten vazgeçmeyen insanları yenmek zordur.Hayata pes etmeyen insanları yenmek zordur.Çünkü bu insanlar yere düşseler bile yerden kalkıp savaşmaya devam ederler. Boks maçlarında olduğu gibi yere düştüğünüzde değil yerden kalmadığınızda yenilirsiniz.Bunun için eğer yere düştüğsen eğer birileri sana engel olmaya çalışıyorsa ayağa kalk ve savaşmaya devam et ve  onlara yenilmediğini göster.

‌rededilmekten korkmayın sürekli deneyin ama vazgeçmeyin Başarısız olun başarısızlık size birşeyler öğretir.Başarısız olmadan başaramazsınız.

insanlar başkalarının kendilerine olan güvensizliklerini dinleyip kendilerinin Başaramayacaklarını düşünüyorlar.İnsanlara bakıp kendinizi başkalarının kırık aynasıyla tanımlamayın çünkü herkes sizi kendi gözleriyle gördüğü gibi yansıtır.sizi olduğunuz gibi değil.

Şünü unutmayın şöhret eşit dağıtılmaz.
Babanız zenginse sizde zengin olursunuz.ünlüyse sizde ünlü olursunuz.Ama başarı öyle değildir.Başarı kimseye miras kalmaz.Başarı arkanızdakine, yanınızdakine bakmaz.Başarılı insanların çocukları başarısız olabilir.Başarısız insanlarında çocukları başarılı olabilir.İnsanlar ayrımcılık yapabilir.Ama başarı ayrımcılık Yapmaz Başarı ayrımcılık Yapmaz.kim olduğuna bakmaz.Kimin çocuğu olduğuna bakmaz.Dinine,diline,ten rengine bakmaz bunun için gerçekten başarmak isteyen insanlar başarır


Deneyen kaybedebilir,ama denemeyen "hükmen" yenilmiştir.denememeyi mi kabul edersiniz yoksa yenilmeyi mi,yolun sonunda yenilseniz bile bir şeyler öğrenirsiniz yani başarısızlıkta size birşey katar.

Cahil cesaretli olun cahil cesaretli İnsanlar  ne  diye DENEMEKTEN korkmazlar.Kaybedecek birşeyleri Yoktur onların.üniversiteli İnsanlar Korkak olur.
Sürekli şunu şöyle yapsam olurmu,bunu böyle yapsam olmazmı diye gereksiz teferruata o kadar çok takılırlarki sonunda üzerinde çalıştıkları şeyin zor olduğunu ve yapılamayacağını düşünürler.Böylelikle kendi kendini imha etmiş olurlar.
Bu yüzden zengin İnsanların çoğu ya ilkokul mezunu ya da üniversite yi bırakanlar  arasından çıkıyor.
Applenin kurucusu Steve jobs, Facebook'un kurucusu mark zuckemberg , spacex'in kurucusu elon Musk,YouTube , Google bunların kurucuları hepsi okulu bırakıp kendini geliştirecek alanlara ilgi alanlarına yöneldikleri için şuan devletler den daha zenginler.
Elon  Musk şöyle diyor:okular meslek kazanmak için değil sosyalleşmek, arkadaş edinmek için vardır.

Kendinizi geliştirmek için bir Okula gitmenize gerek yok YOUTUBE en büyük Okul YouTuber lar en büyük öğretmendir.ama orada da doğru kişiyi bulmanız gerek şakşakçıları izlersen şakşakçı olursun(Oğuzhan Yıldız)

YouTube internet büyüktür okuldan

Yorumlarınızı bekliyorum hepsini okuyacağım


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BEN KİMİM BU DÜNYADAKİ YERİM NE?

  ÖZEL HAYATIN GİZLİLİĞİNİ İHLAL ETMEK SUÇTUR. Çevremize baktığımız zaman çoğu kişinin Hayali yok ne için yaşadığının farkında bile değil.Ne için varsın sen bu Hayata diyorsun birisine şey işte bir ev alayım bir araba alayım geçinip gideyim diyor.Bir insanın yaşamı Sadece bunlardan ibaret olmamalı.İnsan Kendisine şu soruları sormalı -Ben Kimim? -Bu dünyadaki yerim ne -Ne için varım -Ne yapmak için gönderildim ben Sadece 3.500 maaş alıp ömür boyu bir ev bir araba için 9'dan 5'e Adeta bir hamster çemberinde dönüyormuş gibi yaşamak için mi varız.Hayır ben Buna inanmıyorum Beni bunlara sürüklemelerine,bana bunları Tavsiye etmelerine izin vermem,dinlemem,yapmam.Ben asıl yapmam gereken Neyse varoluş sebebim gönderiliş nedenim neyi gerektiriyorsa onu yapmayı seçiyorum bana dayatılanı değil,benden istenileni değil.Bana nasıl Mutlu olacağımı söyleyen ama kendileri  mutluluğun tanımını bile yapamayan insanların beni manipüle etmelerine İzin Vermem,sizde İzin Vermeyin.

İNSAN NEYLE YAŞAR

    İnsan ne için yaşar, İnsanlar temelde Mutlu Olmak için yaşar.Mutluluk kişiden kişiye göre değişir.benim mutluluk tanımım kendim için mutluluk eşittir mücadele ben bir şeyler için mücadele eğitimde daha mutlu oluyorum.Sonuç hepimizi mutlu eder ama sonuca giderken karşılaştığımız zorluklara verdiğimiz mücadele de sonuç kadar bizi mutlu eder.Kimse sizin verdiğiniz mücadeleye bakmaz insanlar genel olarak sizin sonuçlarınıza bakar bu yüzden sonuçlar Bizim için önemlidir.Bahane bulmak adlı blogumdada bu konuya değinmiştim sen istediğin kadar konuş babam zengin değildi,iyi bir şehirde değildim, kız arkadaşım beni aldattı hoca puanımı kırdı bunlar Kimsenin Umurunda değil sizin sonuçlarınız konuşur.Bu yüzden şundan dolayı olmadı Bundan dolayı olmadı şeylerini bir kenara bırakıp mücadele etmeliyiz.Son 50 yılda dünya çok gelişti insanoğlu bir koşuşmanın bir kaosun içine sürüklendi.Bir hızlı yaşam hayatı kaçırma endişesiyle çok çabuk yaşamaya çalışıyor.Boylece hayata çoğu şeyi kaç

Bunu Okumadan Sakın üniversiteye gitme

 Hepinizin katledilmiş ama daha ölmeyen birer fidansınız ölmeden Kendinizi yeniden doğurmalısınız. Okul balığı, köpeği, yılanı, maymunu Bir araya toplayıp hepsine aynı testi uyguluyor, hepsine ağaca tırmanın diyor.Ağaca tırmanan Maymun kazanıyor, ağaca tırmanamayan balık kaybetmiyor.Nasıl Maymun,balık, birbirinden farklıysa okul sırasındaki Ali, Ayşe Süleyman, Zeynep de birbirinden farklı.Ama Bu öğrencileri aynı kişi aynı şeyleri tekrar tekrar anlatıyor.Süleyman çok farklı Hayaleri, hedefleri olan birisi, Zeynep bambaşka biri oda farklı yetenekleri, Hayaleri olan birisi. Okulda boksör olacak, ressam, tarihçi, müzisyen bilim adamı olacak İnsanları  bir araya topluyorlar hepsine aynı şeyleri öğretiyorlar.Resam olacak adama neden matematik dersi veriyorsun ki Belki matematiğe yeteneği yok şimdi sen. Onu matematik yapamadığı için değerlendirip kendisinin bir Aptal olduğunu düşünmesine çalışmıyorsunda ne yapıyorsun sen benim yeteneğimi katletmiyorsunda ne yapıyorsun ressam olaca