Ana içeriğe atla

DEĞİŞİME YENİLİKLERE AYAK UYDURMAYANLAR YIKILMAYA MAHKUMDUR

 "Gerçek siz ona inanmadığınızda değişmeyen                                           Şeydir"

Değişime ayak uydur.Sürekli herşeyin değiştiğini ve hiçbir şeyin aynı olarak kalmadığının farkına var.Teknoloji, zaman, ulaşım,para ,insan herşey değişiyor.

Hal böyleyken olduğun yerde durmak, birşeyler yapmamak değişime,yeniliğe ayak uydurmamak sizi başarısızlığı ve geri kalmışlığa sürükleyecektir."Değişime ve yeniliğe ayak uydurmayanlar yenilmeye mahkumdur."Yapay zeka teknolojisi gelişiyor, ulaşımda uçaktan daha hızlı hyperlop kapsül trenler yapmaya başladı "Elon Baba"
Parada bir devrim yaşanıyor.Sen neden olduğun yerde duruyorsun.
"ZAMANI GELMİŞ BİR FİKRİN ÖNÜNDE DÜNYANIN HİÇBİR ORDUSU DURAMAZ"
Parada bir devrim yaşandığını söyledim.Artık kripto paralar (bitcoin) kullanılmaya başlandı.Ve Blook chain ve NFT sistemleriyle çok daha güvenli.İleride kağıt para kullanılmayacağını düşünüyorum.Neden bu yeniliği bu devrimi sevdiğimi söyleyeyim: Çünkü çok sınırlı sayıda var.Sınırlı ve az olanda çok değerlidir.Ama kağıt paralara gelirsek devlet durmadan basıyor.Şimdi diyelimki benim cebimde 100 TL ve 100 bitcoin var bitcoin sınırlı ama para hep basılıyor.cebimdeki 100 bitcoin ile 100tl arasında bir değer eşitsizliği var nedir bu eşitsizlik: Devlet kağıt parayı bastıkça basıyor Onlar bastıkça benim cebimdeki 100 Tl'em değer kaybediyor.ama öteki tarafta sınırlı sayıda olmasına rağmen değeri her geçen gün Artan bir ganimet var.

Çoğu insan yeniliklere önyargı ile yaklaşır.Ama yeniliklere ve değişimlere önyargı ile yaklaşıp onlar hakkında bilgi sahibi olmamak,öğrenmemek onları kullanmaktan daha risklidir.Çünkü yenilikler hep ilk başta hemen benimsenmezler.Ama ilerleyen zamanlarda herkes yenilikleri hayatına geçirmek için birbirleriyle adeta savaşır.Bunun için size tavsiyem yeniliklere karşı önyargılı olmak yerine onları kulanmasanızda onları öğrenin,onlar hakkında bilgi sahibi olun.Hiç değilse yenilikler ve değişimleri Herkes benimsemeye başladığında onlardan daha önde olursunuz.Bu sadece para konusunda değil yeni bir teknoloji,yeni bir icat, ya da

yeni bir bilimsel proje olabilir.



Şunu unutmayın İnsanlar hep yeni fikirlere karşı Dünya Yuvarlak diyen Galileo,isaac Newton, Tesla veya evrende dünya da daha birçok gezegenin bulunduğunu Ortaya koymuş olan Bruno giardona görüşleri Roma kilisesi ile ters düştüğü için ona iddialarını reddetmesi ve suçları kabul etmesi durumunda kilise tarafından affedileceğini söylesede Bruno Galileo'nun Aksine düşüncelerinden vazgeçmektense ölmeyi tercih etmiş,8 yıl süren hapis hayatının ardından diri diri yakılarak idam edilmiştir.

Sizlerinde İnsanlar tarafından Zaman zaman kabul görmeyen fikirleri olduğuna eminim,sizide engelemeye durdurmaya çalışanlar var.Siz ne kadar cesur olabilirsiniz peki.Bruno giardona gibi fikirlerinizin arkasında durabilir misiniz?
"Kendinizi geliştirdikçe yeni şeyler öğrendikçe  fikirler üretikçe bir müddet sonra artık siz bile kendize engel olamazsınız."
Yapmak aşamasına geçmek
İstersiniz ama karşınızda bir dar kafalı değişime karşı olan loserlar çıkar.Gerektiğinde doğrularınız için, fikirleriniz için hayatın tüm zorluklarına karşı göğüs germeniz gerekebiliyor.
Bunu yapmak için yüreğinizi ve Cesaretinizi ortaya koymalısınız.
Bunu Yapmak yürek ister kendinizi ne kadar tanıyorsunuz.Sınırlalarınızı ne kadar aşabilirsiniz.Farklı olmaya yeni bir şeyler denemeye,Yapmak istediklerinizi korkusuzca  
Söylemeye onları
İçten içe dışarı yansıtmaya cesaretiniz varmı
Hayalerinin peşinden gitmek yürek ister.Tüm karşı koyulmalara rağmen en iyi anında da en zor anında da Hayalerinizden doğrularınızdan Asla vazgeçmeyin.


İnsanların çoğu Yapmak istediklerini kendilerine bile söylemeye çekindikleri için korkularının esiri oluyorlar.Korku sizi öldürür, Korku sizi yavaşlatır.Kendinize ileride olmak istediğiniz kişiyi,yapmak istediklerinizi, yaşamak istediklerinizi Bağıra bağıra haykırın.Kendi içindeki engeleri yenemeyen bir insan dışarıdaki Engeleride yenemez.kendine söylemediği bir şeyi başkasınada söyleyemez.

Bunun için bir işe başlamadan önce ilk olarak kendi içinizdeki sorunlarla yüzleşin.Aklıyla, kalbiyle göremeyenler gözleriylede göremezler.Beyninizi neyle beslerseniz siz de ona dönüşürsünüz.İnsan düşünmediği şeyin şekline bürünmez.İnsan yapmadığı eylemin  şeklini almaz.
Şuan bu yazıyı yazarken belki çok uykum var,belki çok yorgunum,Belkide beynim bana git uyu bunları ne yapacaksın diyor olabilir.Ama ben hayır, İnsanlara bir katkıda bulunmak istiyorum.Benim fıtratımda boş oturmak,zaman harcamak, gereksiz işlerle uğraşmak yok.Bu yüzden .Beyninizi yönetmesini iyi öğrenmelisiniz.Beynin size uyumanızı mı söylüyor.Hayır,Benim uykudan daha önemli işlerim var.Vucudunuz git dinlen mi diyor vücudunu iyi yönetmelisiniz.Hayır,benim boşa harcayacak zamanım yok diyebilmelisiniz.Burda bir şeyi yanlış anlamayın bu hiç uyumayın hiç dinlenmeyin demek değil aksine zamanınızı verimli kullanın  çoğu kişinin vücudunu beyinleri yönetiyor.Beyinlerini yönetemiyorlar.kendilerini kontrol edemiyorlar.
"ZAYIF İNSANLAR HİSLERİ TARAFINDAN KONTROL EDİLİRLER, GÜÇLÜ İNSANLAR HİSLERİNİ KONTROL EDERLER."



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BEN KİMİM BU DÜNYADAKİ YERİM NE?

  ÖZEL HAYATIN GİZLİLİĞİNİ İHLAL ETMEK SUÇTUR. Çevremize baktığımız zaman çoğu kişinin Hayali yok ne için yaşadığının farkında bile değil.Ne için varsın sen bu Hayata diyorsun birisine şey işte bir ev alayım bir araba alayım geçinip gideyim diyor.Bir insanın yaşamı Sadece bunlardan ibaret olmamalı.İnsan Kendisine şu soruları sormalı -Ben Kimim? -Bu dünyadaki yerim ne -Ne için varım -Ne yapmak için gönderildim ben Sadece 3.500 maaş alıp ömür boyu bir ev bir araba için 9'dan 5'e Adeta bir hamster çemberinde dönüyormuş gibi yaşamak için mi varız.Hayır ben Buna inanmıyorum Beni bunlara sürüklemelerine,bana bunları Tavsiye etmelerine izin vermem,dinlemem,yapmam.Ben asıl yapmam gereken Neyse varoluş sebebim gönderiliş nedenim neyi gerektiriyorsa onu yapmayı seçiyorum bana dayatılanı değil,benden istenileni değil.Bana nasıl Mutlu olacağımı söyleyen ama kendileri  mutluluğun tanımını bile yapamayan insanların beni manipüle etmelerine İzin Vermem,sizde İzin Vermeyin.

İNSAN NEYLE YAŞAR

    İnsan ne için yaşar, İnsanlar temelde Mutlu Olmak için yaşar.Mutluluk kişiden kişiye göre değişir.benim mutluluk tanımım kendim için mutluluk eşittir mücadele ben bir şeyler için mücadele eğitimde daha mutlu oluyorum.Sonuç hepimizi mutlu eder ama sonuca giderken karşılaştığımız zorluklara verdiğimiz mücadele de sonuç kadar bizi mutlu eder.Kimse sizin verdiğiniz mücadeleye bakmaz insanlar genel olarak sizin sonuçlarınıza bakar bu yüzden sonuçlar Bizim için önemlidir.Bahane bulmak adlı blogumdada bu konuya değinmiştim sen istediğin kadar konuş babam zengin değildi,iyi bir şehirde değildim, kız arkadaşım beni aldattı hoca puanımı kırdı bunlar Kimsenin Umurunda değil sizin sonuçlarınız konuşur.Bu yüzden şundan dolayı olmadı Bundan dolayı olmadı şeylerini bir kenara bırakıp mücadele etmeliyiz.Son 50 yılda dünya çok gelişti insanoğlu bir koşuşmanın bir kaosun içine sürüklendi.Bir hızlı yaşam hayatı kaçırma endişesiyle çok çabuk yaşamaya çalışıyor.Boylece hayata çoğu şeyi kaç

Bunu Okumadan Sakın üniversiteye gitme

 Hepinizin katledilmiş ama daha ölmeyen birer fidansınız ölmeden Kendinizi yeniden doğurmalısınız. Okul balığı, köpeği, yılanı, maymunu Bir araya toplayıp hepsine aynı testi uyguluyor, hepsine ağaca tırmanın diyor.Ağaca tırmanan Maymun kazanıyor, ağaca tırmanamayan balık kaybetmiyor.Nasıl Maymun,balık, birbirinden farklıysa okul sırasındaki Ali, Ayşe Süleyman, Zeynep de birbirinden farklı.Ama Bu öğrencileri aynı kişi aynı şeyleri tekrar tekrar anlatıyor.Süleyman çok farklı Hayaleri, hedefleri olan birisi, Zeynep bambaşka biri oda farklı yetenekleri, Hayaleri olan birisi. Okulda boksör olacak, ressam, tarihçi, müzisyen bilim adamı olacak İnsanları  bir araya topluyorlar hepsine aynı şeyleri öğretiyorlar.Resam olacak adama neden matematik dersi veriyorsun ki Belki matematiğe yeteneği yok şimdi sen. Onu matematik yapamadığı için değerlendirip kendisinin bir Aptal olduğunu düşünmesine çalışmıyorsunda ne yapıyorsun sen benim yeteneğimi katletmiyorsunda ne yapıyorsun ressam olaca