Ana içeriğe atla

BİR VİZYONA SAHİP OLMAK

                     SENİN HEDEFİN NE

Hepinizin bu hayata yapmak istediği bazı şeyler ya da yaşamak istediği baza anlar vardır.Bazen bu anları gözümüzün önüne getiririz.İleride Olmak İstediğimiz kişiyi canlandırırız kafamızda.

Çoğumuz ileride olmak istediği kişinin bedellerini öderken çoğu kişide sadece istemekle yetinirler.insanların bir kısmı ulaşmak istediği noktaya ulaşırken çoğu kişide istediklerine ulaşamıyorlar.
Burada istediklerine ulaşan insanların bir hedefi olduğu için Bir vizyona sahip oldukları için istedikleri noktaya ulaştıklarını söyleyebilirim.
Ve hedefleri için çalıştıkları için Hayalerine ulaşmışlardır.
"İNSANLARIN ÇOĞUNUN HAYALERİ VE HEDEFLERİ OLUR AMA HAYALERİ VE HEDEFLERİ DOĞRULTUSUNDA ÇABA SARFETMEZLER."

İ

İnsanlararasında beli bir hedefi olmayan ve sadece bu dünyaya "gel-ye-iç-uyu-git"kafasında hayatı yaşayanlar var.Ve bu kişiler sadece bir şeyleri istemekle yetinirler.Etraflarında gördükleri vizyon sahibi, hedefleri olan hedefleri için gerekirse günde 18-19 saat çalışan insanlarıda engellemeye onların yollarına taş koymaya çalışırlar.

"Eğer bir hayalin varsa ve potansiyelinin ve yeteneğinin olduğunun farkındaysan ve Hayalerin için çaba sarfetmiyorsan sen bir cinayetim İşliyorsun."
Eğer bir hedefin yoksa nereye gittiğine dair Vizyonun yoksa yönünü bulamasın ileriyi göremezsin ve en önemlisi bir yere varamazsın.Okyanusun içinde nereye gittiğini bilmeyen bir gemi Gibi rüzgar hangi yönden eserse oraya gider ordan oraya savrulur durursun.Bir hedefin yoksa olduğun yerde sayarsın ve hiçbir yere varamazsın.
Bir şey başarmak için ilk önce yüksek bir vizyona sahip olmanız gerekir.Ondan sonra ileride Olmak İstediğiniz kişi için bedel ödemeye kendinizi hazırlamanız gerek.


Çoğu kişi ben Öğretmen olacam,ben avukat olacam,ben mühendis olacam Tamam bu mesleklere saygım var hepside kutsal meslekler Ama bir insanın hedefi sadece bunlar olmamalı hedef dediğin ulaşılması diğer insanların gözünden imkansız gibi görünürken sizin ona baktığınızda ben bunu yapmak (ÇOK)istiyorum.Ben bunu başaracağım dediğiniz çevrenizdeki insanların ilgilendiği çoğu işten farklı bambaşka olan şeylerdir hedefler.
Bu dünyayı gezmek olabilir,bir kişi için kaslı bir vücuda sahip olmak olabilir,bir başkası için birkaç dil öğrenmek olabilir.Ya da bir şirket kurmak olabilir.bu çoğu kişi için ulaşılması zor Olarak nitelendirilir.Ama vizyon sahibi insanlar için bedel ödenmesi gereken ve yapılabilir hedeflerdir.
Hayalerinizin son kulanma tarihi yok derin bir nefes alın ve yeniden deneyin asla vazgeçmeyin Hayalerinizini ne zaman gerçekleştireceğinizin beli bir zamanı yoktur bu bir yıl olabilir.Bu 10 yıl olabilir ve ya 30 yıl sürebilir.Ama önemli olan bunun için verdiğiniz mucadeledir.Önünüze çıkan engelleri aşmaktır.

Peki sevgili okur senin bir hedefi varmı senin hayelin ne bunu bizimle yorumlar bölümünde paylaşırsan mutlu olurum güzel hedefleri olan insanların olduğunu görmek bizi motive eder vizede heyecan verir



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BEN KİMİM BU DÜNYADAKİ YERİM NE?

  ÖZEL HAYATIN GİZLİLİĞİNİ İHLAL ETMEK SUÇTUR. Çevremize baktığımız zaman çoğu kişinin Hayali yok ne için yaşadığının farkında bile değil.Ne için varsın sen bu Hayata diyorsun birisine şey işte bir ev alayım bir araba alayım geçinip gideyim diyor.Bir insanın yaşamı Sadece bunlardan ibaret olmamalı.İnsan Kendisine şu soruları sormalı -Ben Kimim? -Bu dünyadaki yerim ne -Ne için varım -Ne yapmak için gönderildim ben Sadece 3.500 maaş alıp ömür boyu bir ev bir araba için 9'dan 5'e Adeta bir hamster çemberinde dönüyormuş gibi yaşamak için mi varız.Hayır ben Buna inanmıyorum Beni bunlara sürüklemelerine,bana bunları Tavsiye etmelerine izin vermem,dinlemem,yapmam.Ben asıl yapmam gereken Neyse varoluş sebebim gönderiliş nedenim neyi gerektiriyorsa onu yapmayı seçiyorum bana dayatılanı değil,benden istenileni değil.Bana nasıl Mutlu olacağımı söyleyen ama kendileri  mutluluğun tanımını bile yapamayan insanların beni manipüle etmelerine İzin Vermem,sizde İzin Vermeyin.

İNSAN NEYLE YAŞAR

    İnsan ne için yaşar, İnsanlar temelde Mutlu Olmak için yaşar.Mutluluk kişiden kişiye göre değişir.benim mutluluk tanımım kendim için mutluluk eşittir mücadele ben bir şeyler için mücadele eğitimde daha mutlu oluyorum.Sonuç hepimizi mutlu eder ama sonuca giderken karşılaştığımız zorluklara verdiğimiz mücadele de sonuç kadar bizi mutlu eder.Kimse sizin verdiğiniz mücadeleye bakmaz insanlar genel olarak sizin sonuçlarınıza bakar bu yüzden sonuçlar Bizim için önemlidir.Bahane bulmak adlı blogumdada bu konuya değinmiştim sen istediğin kadar konuş babam zengin değildi,iyi bir şehirde değildim, kız arkadaşım beni aldattı hoca puanımı kırdı bunlar Kimsenin Umurunda değil sizin sonuçlarınız konuşur.Bu yüzden şundan dolayı olmadı Bundan dolayı olmadı şeylerini bir kenara bırakıp mücadele etmeliyiz.Son 50 yılda dünya çok gelişti insanoğlu bir koşuşmanın bir kaosun içine sürüklendi.Bir hızlı yaşam hayatı kaçırma endişesiyle çok çabuk yaşamaya çalışıyor.Boylece hayata çoğu şeyi kaç

Bunu Okumadan Sakın üniversiteye gitme

 Hepinizin katledilmiş ama daha ölmeyen birer fidansınız ölmeden Kendinizi yeniden doğurmalısınız. Okul balığı, köpeği, yılanı, maymunu Bir araya toplayıp hepsine aynı testi uyguluyor, hepsine ağaca tırmanın diyor.Ağaca tırmanan Maymun kazanıyor, ağaca tırmanamayan balık kaybetmiyor.Nasıl Maymun,balık, birbirinden farklıysa okul sırasındaki Ali, Ayşe Süleyman, Zeynep de birbirinden farklı.Ama Bu öğrencileri aynı kişi aynı şeyleri tekrar tekrar anlatıyor.Süleyman çok farklı Hayaleri, hedefleri olan birisi, Zeynep bambaşka biri oda farklı yetenekleri, Hayaleri olan birisi. Okulda boksör olacak, ressam, tarihçi, müzisyen bilim adamı olacak İnsanları  bir araya topluyorlar hepsine aynı şeyleri öğretiyorlar.Resam olacak adama neden matematik dersi veriyorsun ki Belki matematiğe yeteneği yok şimdi sen. Onu matematik yapamadığı için değerlendirip kendisinin bir Aptal olduğunu düşünmesine çalışmıyorsunda ne yapıyorsun sen benim yeteneğimi katletmiyorsunda ne yapıyorsun ressam olaca